Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

Donna69 skrev 2008-03-13 09:35:06 följande:
    JAA!!hon tog sig från doggy-stile till sittandes!!!!! yey!det gårsakta men säkert framåt
    ihhhh roligt!! sam har precis lärt sig det oxå.
    men fan så sur han blir när han hamnar fel med ena benet å rasar haha
  • mrsbygg

ohh sen har han lärt sig sitta själv utan stöd nu oxå!! tog sin tid men nu vågar ja lämna han sittandes utan att han ramlar iaf...om han inte får fnatt å slänger sig bakå förståss..

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-03-13 16:51:55 följande:
    Sååå......läkaren hade inge vettigt o säga förutom att det inte va nån allergi. Sessan hade gått upp ca 500gr på en månad...vi ska öka laktulosen till önskat bajs-resultat......igen.... har vi inte lyckats på 2v så ska vi tillbaka.är även ägare av en ny skitsnygg nokia n95 8kb.fanns tydigen smiderman 3 på telen så vi ska koppla in den till tv:n med sladden man fick med o kika imorrn...är inte så intresserad egentligen utan vill bara fota o filma
    hur visste läkarn att d inte va allergi? för att hon gått upp 500g eller?

förlåt att ja låter sur, men jag hatar läkare som inte kollar upp saker ordentligt utan bara antar!
  • mrsbygg

kul me ny phone iaf!! saga fick spiderman 3 filmen i födelsedags present hon är galen i honom...haha

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-03-13 17:10:08 följande:
    ja, jag lyssnade för mycket på alla runtomkring tror jag, för jag nästan räknade med att läkaren skulle gissa på ex glutendels för att hon gått upp o sen för att hon inte hade några utslag?!dessutom så tyckte hon på att- VADDÅ!? har du inte höjt laxen självmant???F*CK! bvc sa max 5ml!!!!!!! ( o 5ml ska visst va rekommenderat under 1år)
    men gluten...de kan juh vara annat..mjölk tex?

sam gick upp skit bra, hade inga som hellst symtom på allergi förutom sin "kolik" alltså att han skrek konstant hela tiden och d inte gick att trösta honom...
  • mrsbygg

Hoppas iaf sessan blir bra! vet hu rjobbigt det är och ja lider me dig stumpan..

we löv jo..

• mrsbygg

meeeeee tooooooooo...

Och PRUTT......urk min mage..jag har aldrig velat bajsa så mycket som jag gjort nu...

• mrsbygg

Välkommen in i "gänget" sol...

vill för övrigt oxå kunna ha min unge på översta i spjälsängen! min rygg tar dö på mig

• mrsbygg

blä...önskar ja kunde skita i det hä rnu men det kan ja inte så jag går bara å lägge rmig

gonatt brudar, ni är guld värda ska ni veta!!

kärlek till er!

Svar på tråden Små silla simmar i stim