Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

Små silla simmar i stim

Vos skrev 2008-03-27 19:14:32 följande:
    Du ser inte ut att ha rufshår!!!Krulligt och stort blir mitt när det är kort.Men då får du platta det lite så blir det grymt
    på bilden är de lite plattat
    Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • solstraalen

Åh jag kan inte sluta tänka på den där frisyren.
    Tänk att ha en frisyr å inte bara en tjock vågig matta på skallen som hänger ner på halva ryggen.

• solstraalen
    mrsbygg skrev 2008-03-28 07:24:21 följande:
    haha d va såååååå skönt å bli av me allt hår! jag klipte juh bort allt om du inte sett det hehe...så jäkla skönt..enda dryga är at tjag måste platta det varje gång ja ska ut om ja inte kan ha mössa på mig hehe...
    Jo du vart skitsnygg i håret

Måste oxå platta varje gång jag inte vill se ut som hej kom å hjälp mig om ja klipper mig sådär.

hmm.
  • solstraalen

Ni e för roliga

Blir ni inte mer trötta av att slumra till en stund till sådär?

Det fixar INTE jag.

Här e ja uppe själv, alla sover.

Nydsuschad å luktar gott

Idag ska ja stå på loppis och försöka bli rånad på pengar. 2 fulla ikea-blåa säckarna.
    Bara kläder som e tokfräscha, använda av ett barn och som inte har några skavanker alls.
    Tyvärr får man ju inte mkt för beg lindex, kappahl, HM-kläder osv.
    Men men, lite pengar borde jag väl tjäna iaf tycker jag.
    Hade ingen jag kände att ja ville skänka dom till heller, dom är för fina för det

• solstraalen
    Vos skrev 2008-03-29 06:21:31 följande:
    HAHAHAJovisst, jag blir helt groggy när jag slummrar på soffan Men jag är så trött så jag gör det ändå.Robin bara lurade mig....Han sover inte alls, bara slummrar...GrrrLycka till med försäljningen, hoppas du får sålt en del
    Hehe

Vill inte komma hem med nått idag, för vad ska ja isf göra med dom?
    Inte skaffa fler barn iaf
  • solstraalen

Usch vad man missar mkt när man inte e inne å läser i trådarna på helgerna..

Tell me, vad behöver jag veta?

Läste om olika träffar i dr dog?

• solstraalen
    Tania skrev 2008-03-31 13:30:50 följande:

Näe skulle ju gå till apoteket idag efter Sagas vila mitt på dagen tänkte jag å införskaffa den, sen nattens helvete då inte migränpillrena ja hade hemma hjälpte..
    Nu håller migränen på å gör entrè igen å pillren verkar inte funka
    Skulle kunna gå i skicket jag är i nu, men blir de värre så står ja där med 2 små barn och klarar inte att gå hem igen ( Tar en kvart till apoteket ).
    Skulle även hämta ut mina starkare migränpiller jag har på recept för å pröva dom..

Men nu får vi se om ja kommer iväg.. sambon är i sthlm tills ikväll oxå.

Jag orkar inte migrän som jag hade inatt igen

Jag var såååååååååååååååååååååååå nära att ringa ambulans inatt. När jag var helt stilla i tyst å kolsvart rum så var smärtan uppe i 8 typ, när ja rörde mig var den på 9, på en tiosiffrig skala.. Men så klinga de av efter ett par timmar, så ringde aldrig.
    Men nästa gång gör jag det, trodde jag skulle dö inatt
    Tog maxpiller av migränpillrena ja har hemma inatt, men ingen skillnad alls, de är oxå receptbelagda, men tror de andra jag har e starkare för de kostar 75kr per piller..

Me wants to die om nattens migrän kommer igen. Nu är de bara "lite"

Svar på tråden Små silla simmar i stim