Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

Små silla simmar i stim

J plutten har fått sin första förkylning. Rosslar som en gris grymtar och har svårt att andas. Vägrar äta och hostar som en gnu haltar.
    Ska åka in och kika upp de för hon kan itne ligga ner utan att få andnöd så hon är toktrött även om man höjjer upp huvudet.
    Men pappan är ju segare än en snigel i lera på att röra sig.

• Calylite

vad heter du där? har ja dig ens på min lista?

Tania skrev 2008-04-17 19:29:32 följande:
    förresten.... jag fortsatte på "hot mamas" i bdb....
  • Calylite

de vart akuten till sist, fick ingen luft alls. Men hon ahde "bara" falsk krupp och en infektion + 40 graders feber.
    Ändå satt hon å skratta, log, lekte och pratade med allt och alla, inget kan få ner hennes humör haha

Fått lite kortison nu så nu sover hon gott och ätit för första gången idag, bara 160 än men bättre än de inget som var förut. Hon ahr ju att ta ifrån så går ingen nöd haha

• Calylite
    Tania skrev 2008-04-17 22:49:10 följande:
    jahaaaaaaaaaa
    eller nä, fattar inte, här ellerhemliga? eller har ja misst en tråd?
  • Calylite

Hur är de med er tjejer?
    Min förkylning har börjat släppa, sååå skönt, äntligen kan amns ova hela nätter utan at behöva kliva upp ås nyta sig, var femte sek, smått irriterande.

• Calylite

men GE MIG! asså dhaaa, ghaaa, glöm inte mig dååårååå allå elle!

Vos skrev 2008-04-27 21:52:08 följande:
    Lagt in mina bilderMen fixat ett gästlösenfråga mig så får ni lösenför många fjortisar inne
  • Calylite

go eftermiddag säger jag då, avrt ute och gått nu i kortkjol och linne, såå skönt väder, vi stannade och tog en varsin puck också.
    Ska slänga upp lite bilder i bdb .
    Hur är de med er idag?

• Calylite

mammab - uscha vad hemskt. Glad den här itne har påslakan, fick nå täckte med nå fint motiv direkt på, visst mer tvätt men när man läser de där är man glad för de.

TheresA - Grattis =)

de borde fan va olaglig att av uppe såhär tidigt.

• Calylite

undrar fan desamma, värre är att ja vart uppe sen 07 hela veckan.
    Den där jäkla John blund ger mig ju för lite stoft

madeleine78 skrev 2008-05-01 08:49:57 följande:
    du! uppe nu??? Är du sjuk el någe? *asg*
Svar på tråden Små silla simmar i stim