Sprickor i underlivet
För en månad sedan ungefär fick jag helt plötsligt massor av små självsprickor i hela underlivet, det började vid ändtarmsöppningen och spred sig framåt. Samtidigt fick jag en intensiv klåda och en brännande känsla i hela området, mest vid anus.
Smörjde med olja och med idominsalva, samt bedövningssalva....allt för att få det att kännas mindre och kunna läka. Trodde ett tag att det var min herpes som blossat upp, men inga blåsor och inga små runda sårytor utan sprickor. Och dessutom ilsket rött och kliande område.
Det har äntligen blivit bättre, men så fort jag torkar mig lite hårt eller så fort jag går på toaletten för att bajsa, så är sprickorna ett faktum igen.
Igår skulle vi ha sex äntligen, för första gången på 4-5 veckor. Och det gick med massor av olja. Men idag har jag en lång självspricka längs hela inre blygdläppen och det ömmar som f*n.
Har funderat på om det kan vara en enveten svampinfektion som gör slemhinnorna så sköra att de hela tiden spricker upp, men samtidigt har jag ju haft det många gånger utan att bli så här. Ska iallafall köra en behandling mot svamp så får vi se om det blir bättre, annars ringer jag min BM.
Någon som känner igen ovanstående och som kan hjälpa mig med tips och råd???