Fråga om varukorgen på EL Scooter
Kan man ta bort varukogen? Har lite större varukorg (i tyg)till min cerox 360 som jag tänkte att man kanske kunde sätta dit istället. Någon som vet?
Kan man ta bort varukogen? Har lite större varukorg (i tyg)till min cerox 360 som jag tänkte att man kanske kunde sätta dit istället. Någon som vet?
Ingen som har en scooter som vet?
Det går säkert att ta bort den, har aldrig provat men tror inte att cerox 360,s varukorg kommer passa, den är nog för djup så risken är att den slår i backen och den korgen är ju fäst med remmar vilket scooterns inte är.
Har själv både en scooter och en 360.
Däremot kanske det går att köpa en större trådkorg och fästa under scootern, har själv tänkt tanken många gånger eftersom scooterns korg är världelös.
Ja den är ganska liten. Kanske man kan korta banden man spänner med så den passar. Skulle vara bra med en tyg för att slippa att det stänker upp smuts på det som ligger i korgen. Jag ska beställa en scooter imorgon men har fortfarande inte bestämt vilken färg!!!!
Var ner nyss och tittade på min scooter och jag tror ärligt inte att det går att sätta dit 360,s korg även om du kortar banden. 360,s korg är för djup och pinnen vid framhjulen på scootern sitter för lågt.
Nej det funkar inte, den andra korgen är för bred. Attan tänkte att jag kommit på en jättesmart ide, skit också!
Det blev sport carbon!!! Ja att den är så liten och att det stänker upp smuts i den. Men man kan ju inte få allt. Sjukt snygg vagn iallafall!