• Fröken N

simmärke tavla?

Ngn som vet var man kan köpa en sån där tavla för simmärken? Har sett på BR i rött eller blått men skulle vilja ha en rosa
    Butik på nätet eller i Göteborg?

FN

• Svar på tråden simmärke tavla?
  • tamate

var otroligt länge sedan jag såg någon och då var den i rött eller blått. du kan inte köpa en och dra annat tyg över den så den blir den färg du vill ha? är ju ganska lätt att fästa med häftmaskin på baksidan bara

- det som inte dödar härdar!
  • Fröken N

Ingen dum idé MEN jag har verkligen tummen mitt i handen Har för mig att jag sett den på ngn hemsida men kan för mitt liv inte minnas vilken Blir så trött på mig själv...

• tamate

hmm, vet att det heter vapensköld men har för miga tt det heter något spec en sådan, satt och sökte lite men komem rinte fram till rätt namn. men hittar jag så hör jag av mig =)

• Mariajac

Jag köpte en på BR leksaker för ett par månader sedan, en röd med vitt band. Fanns dock inte framme i butiken utan jag frågade en som jobbade där. Kostade typ 50:- eller något... har även sett en liknande i en välsorterad bok/pappershandel men där var den mycket dyrare.

• Luddvar

Ska finnas på Linus o Lottas hemsida.

• Luddvar

Scrolla ner lite tills du ser en ruta med skjortor och en spindelmannenklocka. Där ser du en röd märkestavla.

• tamate

kom förresten att tänka på, om du köper en och så kan du ju köpa tygspeyfärg så färgar du den lätt till vilken färg du vill.

har ännu inte funnit någon rosa till dig annars.

• Fröken N

tygsprayfärg? Finns det? vart köper man det? Vad du är gullig som letar

• tamate

hmm, jag är en av dom i retrovagnstråden och där disskuteras det ju tygfärg titt som tätt men var dom köper det är jag lite osäker på. du får göra en förfrågan, vet att det är en till som just nu funderar på att använda tygspray och som disskuterar det i tråden så fråga på www.familjeliv.se/Forum-11-240/m29857569.html  vi bits inte  .... så ofta =)

• Fröken N

Thank U ska i o kolla hos er

• pirraya
    Glad Hej!

Jag letade idag och hittade en rosa med guldband på simbutiken.se
    Hoppas du hittar och gillar det!
    MVH

Svar på tråden simmärke tavla?