simmärke tavla?
var otroligt länge sedan jag såg någon och då var den i rött eller blått. du kan inte köpa en och dra annat tyg över den så den blir den färg du vill ha? är ju ganska lätt att fästa med häftmaskin på baksidan bara
var otroligt länge sedan jag såg någon och då var den i rött eller blått. du kan inte köpa en och dra annat tyg över den så den blir den färg du vill ha? är ju ganska lätt att fästa med häftmaskin på baksidan bara
hmm, vet att det heter vapensköld men har för miga tt det heter något spec en sådan, satt och sökte lite men komem rinte fram till rätt namn. men hittar jag så hör jag av mig =)
kom förresten att tänka på, om du köper en och så kan du ju köpa tygspeyfärg så färgar du den lätt till vilken färg du vill.
har ännu inte funnit någon rosa till dig annars.
hmm, jag är en av dom i retrovagnstråden och där disskuteras det ju tygfärg titt som tätt men var dom köper det är jag lite osäker på. du får göra en förfrågan, vet att det är en till som just nu funderar på att använda tygspray och som disskuterar det i tråden så fråga på www.familjeliv.se/Forum-11-240/m29857569.html vi bits inte .... så ofta =)