Bålstatråden nr 9
Jag hittade hit ![]()
Jag hittade hit ![]()
Var oxå o kollade på visningen igår med hopp om att det skulle vara vårt drömställe....
Vi vill ha ett renoveringsobjekt (i viss mån) när vi köper men jag gillade inte detta alls...
Tycker allt var så mkt mindre än det ser ut på bilderna på Hemnet, tomten var inte alls så stor o på baksidan har man grannen väldigt nära... tycker rummen var supersmå men fattar inte vad jag tänkt mig om 3 sovrum, kök, matrum, vardagsrum, badrum osv ryms på 82 m2.... Hade lånelöfte o allt klart för att bara börja buda men nu har jag redan hittat nästa objekt att haka upp mig på...
Drömmer nog lite för mkt just nu... vi skulle nog ändå inte ge oss på ngn flytt när vi är föräldralediga osv....
Skoj om andra gillar det dock! Nyfiken på vad det kommer landa på är jag, innan visningen igår var det ngn som lagt 1,5 jämnt... undrar om det rullar på nu... mäklaren har inte ringt oss än...
Nu ska vi ut o njuta av våren sonen o jag ![]()
Tänk, jag har aldrig varit på Åbergs än.... har tänkt gå dit miljoner gånger men aldrig kommit iväg....
Hoppas oxå på finväder!!! Och på en frisk son så man vågar hitta på ngt....
Trevlig helg!!!
Nej Anni, nog måste det komma mer ![]()
Blev nyfiken på helgens väder o kollade smhi, lördag ser det ut att vara uppehåll men molnigt, söndag sol
Inte samma värme dock men ändå - sol!
När är det du är beräknad nu? Vilken vecka är du i?