Inlägg från: jennie ellie |Visa alla inlägg
  • jennie ellie

Vad kostar en ...

44.90 här med det tycker jag inte är dyrt alls. Läste idag att kanin börjar bli på modet att äta nu igen ca 3000 om året äter vi i sverige

• jennie ellie

Jag äter en själv, kyckling alltså till middag eller lunch
    jennie ellie skrev 2008-03-06 21:49:41 följande:

44.90 här med det tycker jag inte är dyrt alls. Läste idag att kanin börjar bli på modet att äta nu igen ca 3000 om året äter vi i sverige
  • jennie ellie

Nej det skulle jag aldrig göra, gillar de köpta

marlene83 skrev 2008-03-07 07:02:05 följande:
    1 tips.. om man orkar. Köp en hel kyckling och grilla den själv. penla bara på med grillolja o grillkrydda så sköter de sig självt i ugnen. mkt billigare...
  • jennie ellie

Jag tycker nog att det är du som bidrar till den stämningen på egen hand tyvärr
    nicke nyfiken76 skrev 2008-03-07 09:07:41 följande:

Oj då vilken tråkig stämning det är i denna tråd. Men det var fortfarande inte det jag frågade om.
  • jennie ellie

Jo men det får du ju med svar på och dessutom gur länge den räcker för en del som äter som om de satt på svältdiet, kan väl vara kul att höra om hur tokigt folk har det i stugorna dom en bonus? Läs bara priset om det enbart är det som är av intresse...?
    nicke nyfiken76 skrev 2008-03-07 09:30:19 följande:

Det håller jag väl med om, men jag frågade inte till hur många måltider en kyckligen räcker hemma hos andra. Jag frågade vad den kostar!!!
Svar på tråden Vad kostar en ...