ni som har burspråk vad har ni för gardiner och blommor där??
som rubriken lyder..
mitt burspråk ser så trist ut
vill ha nya gardiner och blommor..
nån som har tips på vad man kan ha för att det inte ska bli sån insyn?!??
som rubriken lyder..
mitt burspråk ser så trist ut
vill ha nya gardiner och blommor..
nån som har tips på vad man kan ha för att det inte ska bli sån insyn?!??
Jag har hissgardiner i mitt burspråk (Det har jag iofs på hela undervåningen) tycker det är smidigt att man kan fälla ner om solen ligger på.
oki..jag har persienner(stavas?).. jag brukar ha kappa hela vägen el sidgardiner på sidorna o kappa i mitten.. men jag vill ha panelgardiner men tycker de kan se konstigt ut..
har du inget på sidorna??
Håller med dig, vårat burspråk såg också urtrkigt ut så här på vårkanten. Var faktisk inne hår och frågade om det var någon som visste vart man kunde köpa Himla hissgardiner på nätet, men inget svar. Fick tagi Himla och fick då sidan www.likasom.com och de hade flera olika varianter. Köpte vita men sandfärgade ränder, kom för några dagar sedan så nu ska det fejas i helgen.
Har köpt orikideer till på Bauhaus 129 kr styck, toppen pris tycke jag ! Det kommer bli så snyggt !"
då ska jag kika där sen.. är bara in en snabbais nu i meloditittandet..
Jag har inga gardiner alls i mitt burspråk. Sen har jag lite gröna växter ock krukor som går svart,vitt elr begie?stavning?.
oki.. jag har en liten väg precis utanför fönstret så jag vill inte ha sån insyn för dom som går där tittar in väldigt mycket..
Har vita lite genomskinlibga snyggare rullgardiner från ikea. Tänkte skippa att ha nåt öht men solen ligger på så dant...
Vart kanon bra tycker jag!
måste nog ut o kika lite i affärerna snart tror jag.. blir nog ikea som gäller.. älskar ikea