• Lona

nån med sex kantigt akvarium??

ja som texten ovan lyder..jag undrar vad du tycker om det?är det nåt att rekommendera att ha?har akvarium sen förut men vill starta ett nytt och funderade då på ett sex kantigt för att ha det inne i sovrummet.ja vad säger du/ni?

• Svar på tråden nån med sex kantigt akvarium??
  • Ari Gold

Sex har jag ibland. Men inget kantigt akvarium

• Melvis

tänk på att det inte är lika lätt att inreda eftersom man inte har nån direkt bakgrund!
    det kan även vara ett stress symptom för fiskarna att dom inte har en bakgrund (med bakgrund menar jag affisherna) eftersom glas reflekteras så ser fiskarna sin spegelbild vart dom än vänder sig, det kan leda till stress!
    Bakgrunder är inte bara fina, dom gör nytta oxå ;)

• Lona

ja det är väl lättare att inreda ett vanligt akvarium kanske..hmm jag får fundera lite på det!har köpt ett vanligt akvarium med paketpris på 84 liter kan det bli för stort att ha inne i ett sovrum tro?har ju ett till redan på 105 men det står på ett annat ställe i lägenheten:)

• Melvis

det beror väl på hur stort sovrum ni har och vad ni tycker passar bra själv :D själv gillar jag akvarium mycket, så för mig hade det inte vart nå problem!
    ni kommer ju få högre luftfuktighet i sovrummet iallafall :)

• no pasaran

Själv har jag ett åttakantigt. Det står i en hörna och har tre sidor täckta med bakgrundsbild.

• Mijjo

jag har ett sexkantigt akvarium 60 liters...jag har mitt i köket. Men sovrummet låter väl bra.

• Odile

Da Mutt skrev 2008-03-07 17:12:35 följande:

Sex har jag ibland. Men inget kantigt akvarium
    Hahha! Särskrivningar är underbara
  • Lona

jag köpte mej ett vanligt akvarium på 84 liter som nu står inne i sovrummet,vart super snyggt med möbel till nu fattas det bara firrarna men det får vänta då det är ny uppsatt igår så till veckan blir det shoppa fisk

Svar på tråden nån med sex kantigt akvarium??