Har du redan påbörjat allt så åk! det verkar struligt med det som ni redan gör med tanke på din Zoladexspruta.Men de höjde priserna från 1 Feb inte i mars.
Jag tycker ni ska åka. Då får ni de intryck så ni själva kan bilda er en egen uppfattning.
Vi som klagar nu har ju haft en annan Embryolog som var en utmärkt kordinator dessutom.Han var liksom kärnan i att allt funkade i kommunikation och info om donator och ägg.
Då märker ju vi också skillnaden när en kommer tillbaka helt förstörd, MEN det är hennes upplevelse! det kan bli helt annorlunda när ni väl är på plats och får träffa läkaren.
Åk och bilda er er egen uppfattning och lyssna kanske inte så mycket på vårt gnäll då vi blev oerhört bortskämda av Olegs.
Jag önskar er lycka till och återkom gärna och berätta.det finns säkert fler som varit på EGV, men de är inte här på familjeliv.
Kör på och se bort från det vi har skrivit och gör eran egen grej.För det blir kanske jätte bra.Vet en som nu ska iväg och sätta in frysisar.hon är också med i förändrinmgen.
Håller de på med sina misstag och det blir fler så mister de ju kunder från FL i allafall.Och deras rykte sprider sig både till Norge och danmark.de har många därifrån också.
Glöm inte dina progesteron bara 2-3 dygn innan ET och efter och att dina VUL ser bra ut med slemhinnan och att din östrogen dos anpassas efter dina VUL resultat.
Även prednislon är bra att ta och trombyl 75 mg om han har ordinerat det så är det i sin ordning.behöver du fråga mig om nåt som varit många gånger där så fråga gärna i min inbox.
Efter 8 ÄD så kan jag min sak. Kram på dig och din man! 
annicka67 skrev 2008-03-11 20:19:37 följande:
Hej! Har inte hunnit kolla kolla min mail tidigare, tusen tack för alla svar! vad gör man? Här står vi och ska åka till EGV i Riga i slutet av mars... Vi kan ju inte byta klinik nu det hinner vi ju inte innan sommaren ens. AVA kräver ju också ett extra besök innan man ens påbörjar proceduren så det tar ju cokså tid. I vårt fall ha vi också redan ett barn vilket gör att allt måste planeras mycket noga. Det är klart att vi redan känner oss besvikna efter att ha läste det ni skriver här. Finns det NÅGON med positiva erfarenheter av kliniken efter läkarbytet???? Arajs har varit mycket trevlig mot oss men de har ju höjt priserna från första mars, läkarbytet, fel faxnummer, problem med donatorn så att jag fick ta en spruta (Zoladex?)för att allt blev något lite uppskjutet...men som sagt, vad gör man? Nu är vi ju redan igång. Jag tror inte de överlever länge om de inte är rädda om sitt rykte. Vad tror ni?