Inlägg från: Ellekan |Visa alla inlägg
  • Ellekan

Barnprogram vi saknar.......

Urcellen Ellen kanske...

• Ellekan

Doktor Snuggels är ju kul att de visat igen.

• Ellekan

Trasdockorna har de visat på morgonbolibompa, nästan varje dag under senhösten tror jag att det var.

• Ellekan
    BetongMorsa skrev 2008-03-07 23:17:12 följande:
    Usch det va ett riktigt värdo-program i mina barna ögon hehe
    Jag blv arg bara jag hörde Ika Nords röst när lillasyrran tittade på det, fast jag var nog lite för stor för det, typ i tidiga tonåren.
  • Ellekan
    lajndan skrev 2008-03-07 23:23:24 följande:
    Vilket program var det? Jag har ett minne av ett program som jag har sett när jag var liten, och jag tyckte det var väldigt obehagligt.. funderar på om det kan vara det här?
    Jag har för mig att hon var klädd i svart, hade någon sorts brytning (nordnorska???) och höll på med någon sorts pantomim...fast jag kan vara helt ute och cykla...
  • Ellekan

Professor Drövels eller nåt va

• Ellekan

Ja lilla blå!!!! Kan signaturmelodin fortfarande... bet i mammas penna så den sprack mitt itu. Och bläcket blått rann ut i vattnet vått och mammas pojke blev helt blå. Lilla blå lillablå....

• Ellekan

Nu har jag skickat länk till den här tråden till SVT och håller tummarna...

• Ellekan

Oh ja Ballongen spricker... så var det ..dockskåpet

• Ellekan
    ivanoff skrev 2008-03-08 17:27:12 följande:
    Jag saknar Drutten o Jena ngn som kommer ihåg dem, såg jag varje morgon..
    mmm finns på DVD nu. Jättebra!
  • Ellekan

Slumpen gick på promenad, gissa vem han mötte... men jag kommer inte ihåg mer. Vad irriterande. Vad var det för något?

• Ellekan

Det fanns ett program där Gösta Ekman och någon kvinnlig skådespelare klättrade runt bland en massa kuber/kuddar har jag för mig. Tyckte det verkade så roligt att klättra runt sådär, ville hemskt gärna få prova.

• Ellekan

Såg du Ika på tv? i vilket sammanhang då?

Jag saknar Farbrorn som inte vill va stor och Kalles klätterträd.

• Ellekan
    Frezalo skrev 2008-03-11 09:29:51 följande:
    Åååh, jag oxå! "Lite trasiga, och knasiga!" Brukar sjunga den för mina barn. Den borde de visa igen!
    Den har just gått på Barnkanalen, typ varje morgon, eller kanske var kring jul, eller t.o.m. före? Gud vad tiden går fort...
Svar på tråden Barnprogram vi saknar.......