Hål i trosor
Nån som har sådana där sexiga trosor som det är hål i, vid slidöppningen. så man kan ha sex vart som helst, när som helst... ;)
är dom nå bra?
finns det nån hemsida med sexleksaker m.m.
Nån som har sådana där sexiga trosor som det är hål i, vid slidöppningen. så man kan ha sex vart som helst, när som helst... ;)
är dom nå bra?
finns det nån hemsida med sexleksaker m.m.
Tänkte nog ta dom du har på dig så jag är så där brutal som du gillar *puss*
Oj Le Redoute hade ju en del snyggare underkläder 
Beställde en hel del i hemlighet nu. Hehe mannen får en fin årsdagspresent detta året. Sånt han bett mig köpa innan
En liten fråga OT, varför ringer inte ni varann istället??
Jag har ett par sådana trosor.. Köpte i thailand nyrligen, men om jag ska vara ärlig fungerar det lika bra att dra åt sidan med vanliga string, men upphetsande tyckte nog sambon det var när jag låg och särande i sängen när han kom in från ett dopp i poolen med ett hål rätt in ;)
Tycker det är roligare att antingen dra trosan åt sidan eller att den lite smått brutalt slits av mig innan han tränger in i mig...
Men annars finns såna att köpa på vilken sida som helst som säljer sexleksaker...
laredoute.se har såna
Japp jag har sådana, absolut d bästa jag köpt. Tror jag köpte dom på himmelriket.se, annars kan du ju googla efter sexiga underkläder, finns hur många sidor som helst. lycka till
www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=117510&SearchBackLink=
där har du!!
Anonym (dfg) skrev 2008-03-17 22:32:26 följande: