• Anonym (STÖN)

Hål i trosor

Nån som har sådana där sexiga trosor som det är hål i, vid slidöppningen. så man kan ha sex vart som helst, när som helst... ;)

är dom nå bra?
    finns det nån hemsida med sexleksaker m.m.

• Svar på tråden Hål i trosor
  • KalleKn
    timri skrev 2008-03-16 18:43:04 följande:
    Snuskig, jag?? Mmm, då skulle du må va om jag hade det?. Det blir ju ett problem iom att dom är öppna, blir ju inte så lite våt heller . Men skulle vara kul att testa iaf *puss*
    Kan riva isär ett par om du nu vill ha hål i dom så jag kan borra in min k*k i dig med dom på.
  • timri
    KalleKn skrev 2008-03-17 13:57:17 följande:
    Kan riva isär ett par om du nu vill ha hål i dom så jag kan borra in min k*k i dig med dom på.
    Mmm, gillar när du är så snuskig , du har ju några av mina trosor där redan så. Vem vill ha trosa med dildo när man kan få den riktiga varan :-P
  • KalleKn

Tänkte nog ta dom du har på dig så jag är så där brutal som du gillar *puss*

• timri
    KalleKn skrev 2008-03-17 15:25:16 följande:
    Tänkte nog ta dom du har på dig så jag är så där brutal som du gillar *puss*
    Blir bara bättre och bättre, längtar redan
    Älskar när du är sådär hård och brutal mot mig:-P *pussar*
  • KalleKn
    timri skrev 2008-03-17 15:55:05 följande:
    Blir bara bättre och bättre, längtar redan Älskar när du är sådär hård och brutal mot mig:-P *pussar*
    Inget ont på rumpan idag då? Kanske därför du vill ha trosor med hål i grenen så det inte skall svida lika mycket när du får smisk :-P

*puss där bak*
  • timri
    KalleKn skrev 2008-03-17 16:31:27 följande:
    Inget ont på rumpan idag då? Kanske därför du vill ha trosor med hål i grenen så det inte skall svida lika mycket när du får smisk :-P*puss där bak*
    Lite öm är jag fortfarande både på rumpan (och på andra ställen) efter helgens äventyr . Kan tänkas att det är därför som jag vill ha såna trosor . Usch, nu blir jag ju sugen när du skriver så:-P*puss*
  • KalleKn
    timri skrev 2008-03-17 18:11:29 följande:
    Lite öm är jag fortfarande både på rumpan (och på andra ställen) efter helgens äventyr. Kan tänkas att det är därför som jag vill ha såna trosor . Usch, nu blir jag ju sugen när du skriver så:-P*puss*
    Se där inte bra om jag smiskar dig så du blir så där röd på rumpan igen Måste nog fixa nått sätt så jag kan binda fast dig ordentligt i sängen oxå fast det var ju ok att bara binda ihop dina händer *pussisar*
  • timri
    KalleKn skrev 2008-03-17 18:29:21 följande:
    Se där inte bra om jag smiskar dig så du blir så där röd på rumpan igen Måste nog fixa nått sätt så jag kan binda fast dig ordentligt i sängen oxå fast det var ju ok att bara binda ihop dina händer *pussisar*
    Jodå, blir visst bra om du gör det igen . Ja, går nog att utveckla lite mer eller vad säger du?
    Var väl mer än bara ok?, var ju hur skönt som helst, det tror jag nog oxå att du tyckte,såg ut som det iaf :-P*pussssss*
  • Anonym (dfg)

Oj Le Redoute hade ju en del snyggare underkläder Glad

Beställde en hel del i hemlighet nu. Hehe mannen får en fin årsdagspresent detta året. Sånt han bett mig köpa innan

• Finis

En liten fråga OT, varför ringer inte ni varann istället??

• Anonym

Jag har ett par sådana trosor.. Köpte i thailand nyrligen, men om jag ska vara ärlig fungerar det lika bra att dra åt sidan med vanliga string, men upphetsande tyckte nog sambon det var när jag låg och särande i sängen när han kom in från ett dopp i poolen med ett hål rätt in ;)

• KalleKn
    Lilysmamma skrev 2008-03-17 22:54:44 följande:
    En liten fråga OT, varför ringer inte ni varann istället??
    Kanske inte alltid lämplig att säga det man skriver högt när man sitter på jobbet eller så. Dessutom är det mer upphetsande så här eftersom man drar ut på det mer.
  • JessicaAcissej

Tycker det är roligare att antingen dra trosan åt sidan eller att den lite smått brutalt slits av mig innan han tränger in i mig...

Men annars finns såna att köpa på vilken sida som helst som säljer sexleksaker...

• Anonym
    Anonym skrev 2008-03-08 22:37:20 följande:
    Köpte mina på la redaut (stavning?) då kunde jag köpa andra kläder med och inte avslöjande på något vis om man vill vara diskret på den fronten.... ha en bra dag
    Du menar La Redoute
  • mammelie75

Japp jag har sådana, absolut d bästa jag köpt. Tror jag köpte dom på himmelriket.se, annars kan du ju googla efter sexiga underkläder, finns hur många sidor som helst. lycka till

• TheMilky

Anonym (dfg) skrev 2008-03-17 22:32:26 följande:

Oj Le Redoute hade ju en del snyggare underkläder Beställde en hel del i hemlighet nu. Hehe mannen får en fin årsdagspresent detta året. Sånt han bett mig köpa innan
    Dom har ju det
Svar på tråden Hål i trosor