Inlägg från: Nellies mamma |Visa alla inlägg
  • Nellies mamma

ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.

Åh va kul med denna sida! Bra att du startade upp den

Det jag oroar mej mest över just nu är att jag INTE ha blivit beviljad mitt snitt ännu...Och vad händer då om förlossningen skulle sättas igång INNAN????? Jag ha ju liksom inte blivit lovad nåt då ju....men jag VILL ju verkligen inget annat än att snittas denna gång!

Är det nån som varit med om det?

• Nellies mamma

Jag har precis samma tankar som du! Jag vågar inte ens ha fullbordat sex med sambon längre för jag får så kraftiga sammandragningar efter det och det var så min förra förlossning startade och jag vill INTE att det sätter igång innan jag har fått ett snitt beviljat på papper! Vilken vecka är du i?

Jag är i vecka 34 just nu...Och jag känner precis så! Vad händer då? Vilken vecka va du i?

• Nellies mamma
    Svar på #67
    Jo, jag va på ett samtal när jag va i vecka 31...men han ville inte att jag skulle bestämma mej då...Vilket jag redan hade gjort!
    Jag sa att de e nåt jag tänkt på sedan jag fick veta att jag va gravid denna gång...Men han tyckte ändå att jag skulle fundera lite till, så nu ska jag tillbaka till honom igen när jag är i veck 36.

Och ag har inte ändrat mej, jag SKA HA ett snitt denna gång.
    Men som sagt så e det sånt här man går och oroar sej över...att det sa starta innan....
Svar på tråden ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.