Behöver presenttips till 3-åring!!!
Jag behöver presenttips till min son som snart fyller tre.
Känner mig tom på idéer och alla släktingar undrar....
Jag behöver presenttips till min son som snart fyller tre.
Känner mig tom på idéer och alla släktingar undrar....
Kastruller? Leksaksmicro? Frukter och grönsaksleksaker?
Playmoskepp?
En spegel till rummet vore nog roligt!
Annars är det nog bara att inse att han har mycket prylar! Kanske ska man satsa på garderoben istället?
Men som sagt; fler förslag mottages tacksamt!
Jag köpte till min lille bror som fyllde tre nu en bok med skiva. så då kan ahn lyssna på skivan och bläddra i sin bok själv.
Uteleksaker eller badleksaker brukar ju vara sånt som slits och behövs bytas då och då.
Böcker! Du kan säkert fynda på bokrean!
Doktorväska
Verktygslåda
Utklädningskläder.
Helt rätt "nyfiken gul"! Varför jag försöker komma med konkreta förslag är för att han inte ska få en massa som de inte kommer att leka med sedan. Pappan är snabb på att säga saker som sonen verkligen önskar sig men som han redan har i x olika sorter och former: tex grävmaskiner....
Wiktor fick detta när han fyllde 3: Cykel med stödhjul, En massa bilar (disney) saker (pläd, handduk, bilar o lastbilen Mack, vattenflaske o matlåda), En bok om en massa djur och den Interaktiva Lejonkungen boken från BR, saker till sin brio järnväg. Favoriterna var cykeln o lastbilen.
Rutschkana?
här blir det en cykel till våran snart treåring han älskar spindelmannen!
Min kille på 3 år i mars vill bara ha cars Blixten och lego.
min fyller idag, han fick en cykel med stödhjul. böcker, duplo, spel, en spindelmannendräkt ! jätteful men han älskar den och skulle om han fick haft den till dagis idag, cars bilar.
han älskar sin cykel mest. vi var ute och cyklade kl 07,00 !!!
JAg har äntligen bestämt mig!
Av oss får han ett par badbyxor, en utflykt till simhallen på födelsedagen, ett datorspel (var totalt emot det först, men har gett med mig... :))och lite kläder.
Han kommer troligtvis att få en massa leksaker av alla andra!
När syskonet väl har tittat ut en vecka efter hasn födelsedag och uppståndelsen har lagt sig lite och jag har fått pusta ut efter förlossningen ska vi på teater också. (MEst för att han och jg ska hitta på något i någotsånär anslutning till att bebisen kommit.