• HaJoMi

The Sims??

Japp här är en, jag har startskivan, Livi´n it up, Hot date, Semester, Husdjur och sedan ett par dagar även Magic, snacka sorgligt *asgarvar*

När man gör ett hus räcker ju aldrig pengarna och mina Simmar är alltid arbetsskygga så jag fuskar till mig pengarna *skrattar*

De gillar lagom stora hus, blommor och tavlor (max 6 växter vattnar trädgårdsmästaren) Bra att ha Expressobryggare när de blir småtrötta på eftermiddagen samt ett sånt där elektroniskt spel för ögonen när de har tråkigt mm mm mm *ler* Hanna

• HaJoMi

Bra sätt att få en massa pengar är genom att trycka Ctrl+shift+C Då kommer en svart ruta upp i vänstra hörnet. Har du bara det första Sims skriver du Klapaucius (hjälp; har jag för mig iaf) och sedan tryck enter. För varje gång får du 1000 kr extra. Har man något extra pack skriver man Rosebud. När man skrivit in ordet första gången vid den spelomgången, behöver man inför nästa 1000-lapp bara trycka ! och inte skriva hela ordet...

Hoppas ni förstod mitt svammel *skrattar*

• HaJoMi

Tussilago, vad är det du säger??? Med bara kommatecken emellan? Jösses, jag som nästan börjat få musarm efter alla 100.000 tals tusingar varje familj behöver *asg*

• HaJoMi

Bebis!

Jag kan bara tala för mig, men kan inte påstå att jag blev jätteimponerad av Makin´magic... Mer kul att ha det "i samlingen" än att vistas i "magikermiljön" om man säger så *blink*

/ Hanna

Svar på tråden The Sims??