• Upptagen

The Sims??

Det nya skulle ha kommit nu.. jag såg så fram emot att få sitta och spela det under sömnlösa nätter, men det har blivit uppskjutet så jag tror inte det kommer förrän i höst!

Jag är tyvärr fast för sims... har alla "expansions" och laddar hem massa roliga grejer från internet! För ni vet väl att ni kan ladda hem nya möbler och kläder/ansikten?

• Upptagen

www.thesimsresource.com är en sida med MASSOR av grejer att ladda hem... tyvärr kostar det om man inte bara vill ha vissa utvalda grejer...

Superstar och unleashed (med husdjuren) är nog de roligaste tilläggen.. eller vad säger ni?

• Upptagen

WithLove: Man måste först och främst ha den vanliga "The Sims", sen finns det uppgraderingar som man kan köpa... (säkert 6 st..) och då kan man välja själv vilka man vill ha (OM man vill ha nån). Det är lite olika teman på uppgraderingarna och med dem får man lite nya roliga saker!

• Upptagen

Lycra: Vad laddade du ner och i vilken mapp la du det i?

• Upptagen

Lycra: okej, du måste lägga den objects mappen (som ligger under gamedata, under simsmappen...)

Under "Gamedata" mappen så finns det flera undermapper, som objects, floors, walls, m.m

Vanliga saker ska ligga i "objects"

Hoppas du förstod...

• Upptagen

på rosebud fusket kan man även skriva in " !;!;!;!;!;!;!;!;!" Valfritt många gånger, så får man en 1000lapp för varje utropstecken!

• Upptagen

inte riktigt kommatecken, utan det bredvid : ;

• Upptagen

Lycra: Efter ungefär 3 dagar så blir bebisen ett barn... Tyvärr växer aldrig barnen upp utan är alltid barn...

• Upptagen

Bebis: men det är väl lika enkelt med !;!;!;!;!;!;!;! , tycker jag iaf!

• Upptagen

lycra: du kanske har laddat hem något "dåligt", vissa saker funkar inte så bra i spelet. Om du registrerar dig på www.thesims.se så kan du ladda ner något som heter "simsfilecop" (Eller nåt sånt) det är ett program som kikar igenom alla filer man laddat hem och sorterar ut filer som inte är snälla.

• Upptagen

jag gjorde ett BB hus med deltagarna från första säsongen, men det blev kalabalik! (som i BB då...) Angelica blev irriterade på de andra som inte städade, och Per gjorde alla andra ledsna när han var otrevlig mot dem...

Svar på tråden The Sims??