• Bebis

The Sims??

det e ju mycket lättare o fuska om man bara skriver in tex rosebud en gång lägger till ; tecknet gör ett mellan slag o sen kopierar det..

rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud;

fyller man rutan med det o sen tar bort det sista ros eller var det blir "över" (OBS behåll mellanslaget på slutet!!!) sen e det bara o hålla in enter o se pengarna rasa in *ler*

Black & white e oxå grymt bra!! Alltid kul o vara allsmäktig *ler*

• Bebis

har aldrig förstått mig på det där för o va ärlig *ler*
    funkar inte för mig så jag måste väl göra nåt fel!!

har ni laddat ner programen som gör att man kan göra egna ansikten, kläder o tavlor då????

Jag o min syster var riktigt kreativa o hade både fantomen, spindelmannen nån x-man gubbe (med sina respektiva i samma kläder så klart!) boende i ett kvarter! det va kul!

o självklart hänger min vovsing på väggen i vardagsrummet!

• Bebis

självklart Roisin!!

tyckte ju jag uttryckte mig såååååå klart *ler* kanske dags o sova nu.....

• Bebis

Är det nån annan här som hittat buggen som gör att man kan få massa "erfarenhetspoäng" till sina gubbar? (alltså matlagning odyl)

Kom på det av misstag för ett tag sen, i alla fall så här gör man när du skapar en gubbe bestäm efternamn som vanligt sen går du in för o göra gubben, gör då ett barn först, döp den o tryck på att du e klar. dubbelklicka sen på barnet så du kommer tebax till o välja kropp o sånt, fixa din gubbe som du vill o gå ut i spelet. när du sen tittar under kunskap (eller vad det heter) så har gubben en massa poäng!

Det blir helt olika varje gång det går inte o bestämma vad man vill att gubben ska bli bra på!

Kul e det i alla fall! Alla vill väl slippa träna o plugga

• Bebis

Nä tyvärr inte... Man måste ju liksom göra det innan man är färdig med familjen *ler* Öh e såååå bra på o förklara... Not!

• Bebis

Nån som har making magic? funderar på o skaffa det... är det roligt?

• Bebis

Linda har du prövat o skriva så här?

rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud;

det ska funka....

Låter som en trevlig spegel *ler* beror ju på vad för mål man vill nå när man spelar..

• Bebis

Länken funkar inte Linda!

Om du har ett mellanrum efter sista rosebud; du skriver så kan du hålla in knappen o se pengarna rulla in *ler* ta bort det sen när du vill att fusk rutan ska försvinna.

Jag tycker det e mest roligt o få lite nya möbler o sånt i extra programmen... tänkte väl inte lägga ner massa pengar på o skaffa det

Svar på tråden The Sims??