• Linda

The Sims??

Jag förstår inte vad jag gör för fel när det gäller det här med mycket pengar! Någon som kan hjälpa? Det fungerar att skriva Rosebud en gång och få in lite men om jag kopierar det flera gånger eller fyller hela rutan med !; och byter ut sista mot bokstav som någon här föreslog så kommer det bara upp att fusket inte existerar. Vad gör jag för fel?!
    Bebis
    Jag laddade hem en special spegel från någon sida en gång där man kunde få alla färdigheter...man kunde även fylla på alla dina behov (även husdjurs) så man aldrig behövde sova eller gå på toa t.ex....fast då blev det inte så ql att spela längre! Har du provat den?

• Linda

Bebis
    Testade omgående......jag fick ju pengar så det var ju bra!

• Linda

Oj då...de kanske har tagit bort sidan, jag har inte varit in där på länge....o inte har jag kvar spegeln själv heller. Ni kan ju kolla här
    avault.com/cheats/index-pc.asp
    om det finns något ql....

• Linda

Bebis!
    Yes där finns den! Gå in på objects och miscellaneous så är det den första grejen som ligger på sidan! Bra jobbat! *applåd*

• Linda

Bebis
    He, he nej mina gubbar blev då aldrig nakna.....har du testat att bara klä de igen som vanligt i en byrå? De får ju inte bli kalla ju!

• Linda

hi, hi Bebis har gratis porr! *asg*

• Linda

Det är kanske svårt att konstruera just de delarna......mkt komplicerad detalj......

• Linda

Fast de kan ju kuckilura en hel del i hjärte sängen utan något särskilt tilläggsprogram!

• Linda

Jag har den bara, minns inte med vilket spel den kom med men jag har "vanliga Sims", "Livin' it up" och "Unleashed". Någon annan som vet månne?

• Linda

lycra
    Man tar på sig dem genom att klicka på byråerna.

• Linda

Japp, de kan ringa och låta två tjejer eller två killar adoptera....men jag är konfunderad när det gäller barn, jag får alltid flickor! Med alla sims jag spelat med har det aldrig lyckats bli en pojke...maken spelade en gång och fick då givetvis en men jag har nog haft över tio barn och alla flickor. Vad får ni??

Svar på tråden The Sims??