• werner

The Sims??

Jag tror hjärtesängen kommer med Livin it up..

lycra: jag har för mig att man är tvungen att ha skivan för att kunna ladda ner en expansion. Däremot använder man bara "den senaste" skivan sen när man spelar, så kan du låna en sims-skiva av någon när du ska installera så funkar ju det... Det blir mycket roligare å spela med några expansionpacks - Hot date är min favorit..

*tipsar lite*- Här är en bra sida där man kan ladda ner roliga "objects" www.cheapfrills.org

• werner

Binis

De behöver inte jobba varje dag... Det räcker med att jobba varannan för att inte få sparken.

När du åker iväg ner till stan tex så står tiden stilla hemma i huset. Så om du åker iväg kl 10 så är kl 10 när du kommer tebax oxå...även om du varit ute å svirat i flera timmar.

du kan inte gå över till grannarna, men du kan ringa till dem å be dem komma över. Du kan spela med grannarna istället å be dem ringa till dig - då får du se hur din sim beter sig när du inte styr...

lycra
    Hennes gamla man gör nog ingenting direkt. Men de brukar bli hyfsat deprimerade och sura på den som tagit deras partner ifrån dem. Se vad som händer om du låter de båda herrarna träffas - kanske blir det slagsmål

• werner

Väntar oxå otåligt på 2an... Det värsta är väl att jag förmodligen måste uppgradera den här datorn lite.. Men det kommer det vara värt!
    *har höga förväntningar*

Svar på tråden The Sims??