• sommarflickan

Matchande tröjor storasyster och lillebror?

Mina barn skall till fotografen nästa vecka. Tänkte det kunde vara kul att matcha överdelarna på kläderna någorlunda. Är det någon som har något tips?

• Svar på tråden Matchande tröjor storasyster och lillebror?
  • missteddy

nu kanske det är nära på men om du känner någon som säljer lingonblåbär så finns set set i syskon tanke

• CeeJay

Om ni ska ta både färg och svartvita bilder föredrar jag tröjor utan tryck och "lugna färger" De kan ju ha likadana vita tröjor och tex jeans - det brukar bli kanonsnyggt till de ev svartvita fotona.

Eller så kanske du har tid för ett byte? Lite färgglada tröjor till färgfoton?

Det som också spelar in är ju vad fotografen använder för färg på bakgrunden.

• fairyfloss

Jag tycker inte du ska matcha kläderna. Jag minns när jag var liten och vi skulle ha matchande kläder *uj*. Det var inte poppis. Kan du inte bara köpa enfärgade tröjor i olika färger som är snygga ihop?

• Krabbolina

usch, finns inget värre än syskon med likadana kläder på en massa kort. Vet själv hur hemskt det var när man hade det när man var liten.

• lillajag82

lindex har mycket fint både stort o litet

där har dom tex olika färger med samma tryck på

jag är gravid och småbarnsmor
  • Amathea

Eftersom trådstarten efterfrågar sådana tröjor.....

www.sveali.se har det.
    Fraktfritt dessutom.

Jag har tvillingar, pojke och flicka.
    Jag tycker det är jättekul att matcha.
    På deras ettårsfoton hos fotografen hade dom varsin
    dunnisbody.
    Hon hade brunrosa-randig och han blåbrun-randig.
    Till det hade hon en jeansklänning och han snickarbyxor.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Jonas & Miranda .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • barnklädestokig

www.kameleontdesign.se har tröjor med en stjärna på bröstet. Finns i flera färger. Jag har tvillingar och handlar mycket kläder därifrån de det är kul att ibland köpa likadan kläder men olika färger.

Svar på tråden Matchande tröjor storasyster och lillebror?