Leksaker till barn ca 6 månader.
Behöver köpa lite leksaker till min dotter som är 5 månader,finns ju en uppsjö tycker jag...Vad tycker era bebisar om som är i hennes ålder och lite äldre?
Behöver köpa lite leksaker till min dotter som är 5 månader,finns ju en uppsjö tycker jag...Vad tycker era bebisar om som är i hennes ålder och lite äldre?
När alva var 6 mån så tyckte hon om att bita på allt, så saker som är bitvänliga, t.ex olika bitringar.
Olika plastburkar att plocka med. Alva fick från ikea i julklapp, sånna som man kan stapla, de tycker hon om.
Sen böcker i tyg att bläddra i.
Skallror.
Sen är ju vanliga plastslevar alltid roliga.
jag har samma problem som du! Men jag märkte att linnea älskade mina mått alltså msk tsk o dl som satt i en ring dom går att bita i dom kan låta och man orkar lyfta dom!!!
puff
Ja mått och snören var mycket populära för min son, han fick ett vitt långt skosnöre att leka med, dock under uppsikt =)
Ludvig älskar sin skallra, plastslev och en sådan där större boll som låter när man tar på den. Dessvärre är allt som låter jätte intressant :)
Våran lille pojke älskar saker som prasslar och som går att bita i. Gärna böcker med olika strukturer som blir spännande att känna på.
Min son älskar allt som låter.. han har en minisynt som han leker väldigt våldsamt med:) en spelande farbror som man kan lägga saker i... en plastväska från go-boken.. Han undersöker det mesta som man lägger fram och som passar fint i munnen:)