• Wilmis07

Leksaker till barn ca 6 månader.

Behöver köpa lite leksaker till min dotter som är 5 månader,finns ju en uppsjö tycker jag...Vad tycker era bebisar om som är i hennes ålder och lite äldre?

♥♥♥Mamma till Wilma 071012♥♥♥
  • Svar på tråden Leksaker till barn ca 6 månader.
  • Tett82

När alva var 6 mån så tyckte hon om att bita på allt, så saker som är bitvänliga, t.ex olika bitringar.
    Olika plastburkar att plocka med. Alva fick från ikea i julklapp, sånna som man kan stapla, de tycker hon om.
    Sen böcker i tyg att bläddra i.
    Skallror.
    Sen är ju vanliga plastslevar alltid roliga.

Alva - vår gullunge! =)
  • Folkracetjej

jag har samma problem som du! Men jag märkte att linnea älskade mina mått alltså msk tsk o dl som satt i en ring dom går att bita i dom kan låta och man orkar lyfta dom!!!

• LouiseT

Ja mått och snören var mycket populära för min son, han fick ett vitt långt skosnöre att leka med, dock under uppsikt =)

• Fruochmamma

Ludvig älskar sin skallra, plastslev och en sådan där större boll som låter när man tar på den. Dessvärre är allt som låter jätte intressant :)

• Crazytessi

Våran lille pojke älskar saker som prasslar och som går att bita i. Gärna böcker med olika strukturer som blir spännande att känna på.

• lola0626

Min son älskar allt som låter.. han har en minisynt som han leker väldigt våldsamt med:) en spelande farbror som man kan lägga saker i... en plastväska från go-boken.. Han undersöker det mesta som man lägger fram och som passar fint i munnen:)

Svar på tråden Leksaker till barn ca 6 månader.