Inlägg från: maddie3 |Visa alla inlägg
  • maddie3

Mera Smink Smink Smink!

Halloj
    Jag har idag testat Eve Pearls concealer Trio, och nja är väl inget mirakel direkt men helt ok. Rätt dyr men det är ju i och försig första gången jag använder den. Har lagt in bilder på dagens sminkning. Där jag har i.d foundation, Eve Pearls concealer, skuggorna Choco `dor och Cotton candy från MUS och läppstiftet Chicco. Var faktiskt nöjd med kombinationen på skuggorna :)

• maddie3

Oj såg att ena kortet blev väldigt mörkt :( ja ja så är det med kameror eller den som tar kortet, ingen fotograf direkt :)

• maddie3
    Linny skrev 2008-03-12 14:30:00 följande:
    I loooooooooooooooove choco d´or. EN av mina mest använda skuggor ever!
    Jag oxå Skrattande den är super
  • maddie3
    Knott skrev 2008-03-13 12:07:26 följande:
    För ett tag sedan hyllades ett orangerött läppstift från MUS här, jag tror att det var i alla fall två som köpt det. Vad var det det hette? Jag stod och fingrade på Chicco/Cicco (minns ej stavning) idag, det var orange med lite guldton i sig och var jättefint! Undrar om det var det alla pratade om??
    Jag har köpt Praire från MUS som är oranget. Chicco har jag oxå, den är oxå en favorit.
  • maddie3
    Hallonmopeden skrev 2008-03-13 12:47:58 följande:
    Ang. Dermalogicas produkter. Har ni varit på salong och fått rekomendationer om vilka ni ska ha eller har ni chansat? Jag är lite nyfiken på produkterna nu när ni säger att dom är så bra. Jag använder Decleor nu, men tycker min hud är sådär...
    Håller med dig om Decleórs hudvårdsprodukter, de är sisådär faktiskt. Är oxå nyfiken på Dermologicas produkter.
  • maddie3

Var är Dermologicas produkter billigast på nätet??????

• maddie3

Var inne på Jersey, och det är ju en djungel...är det någon som vet vad jag ska beställa om jag har blank hy, typ panna, näsa o haka?? Sen till vintern så blir jag lite torr i pannan...men nu har det ju knappt varit en ordentlig vinter sååå hyn har mest varit både torr och blank. Har nu som sagt Decleórs produkter mot blank hy och torr hy...den mot torr hy är ok men efter en stund så är jag blank som om någon smörjt in mig med matolja i nyllet Ledsen har liksom inte ekonomi för att hålla på att köpa stora burkar med dyr hudvård o sen det inte funkar, har Dermologica något testkit??????

Nån som vet?????

• maddie3
    Shoppingtokig skrev 2008-03-13 18:28:00 följande:
    Svar på #126 Praire hette det om jag tänker på rätt Men den såg inte alls så orange ut på MakeUpStores hemsida...
    Färgen är så missvisande på MUS hemsida, bättre att gå till butiken o kolla in färgen. Den är superläcker, jag lovar Skrattande
  • maddie3

är det någon här som testat MUS egna hudvård?????
    Om det är nån som använder det, vad tycker du????Är den bra eller dålig? Värd att investera i,eller?

• maddie3
    Linny skrev 2008-03-14 12:57:39 följande:
    nä bara testat när jag varit där och blivit sminkad. Svårt att avgöra vid enstaka tillfällen.
    ja det är ju inte lätt att få en uppfattning då inte...tack för svaret ändå.
Svar på tråden Mera Smink Smink Smink!