Mera Smink Smink Smink!
Tänkte bara lämna ett litet tips på den överlägset bästa produkt jag någonsin testat. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den men som en bronzer fast inte glittrig i våt form. Den heter Kanebo Instant natural golden glow (den bästa är GG62). Har inte läst tråden så mycket så ni kanske redan skrivit om den.
www.barneys.com/b/browse/product.s&productId=441384
På vintern använder jag den i denna följd 1.concealer 2.foundation 3. Kanebo instant.. och den är helt mirakulös. Den lämnar inga som helst "spår" som en foundation kan göra och rättar till alla eventuella misstag och linjer gjorda av foundationen. Man ser så ruggigt naturlig ut men får en nästintill perfekt hud och den kladdar inte av sig. Däremot måste man tvätta händerna för handflatorna ser lite skumma ut efter insmörjning.
På sommaren när man har lite bränna räcker det med bara den. Samma på helger eller så när man bara vill få ett lyft men inte hålla på och sminka sig om man inte ska göra nåt speciellt.
När man klämmer ut den ur tuben ser den rysligt mörk ut men den smälter in i huden SÅ lätt. Fick min syster att prova den. Hon är så vit man bara kan bli och jag tänkte innan att hon nog borde tagit den ljusare av dem två, men sjukt nog är resultatet helt perfekt på henne med.
Efter att jag började använda denna så påpekar alla att jag har eller har fått SÅ fin hud. Det har jag inte hehe, men den ser ut så.
Låter som en reklam jag vet, och jag önskar att jag var återförsäljare för den är helt grym. Nån mer som testat. Förmodligen är det det för den är väldigt ofta slut på alla butiker. Jag har provat andra typer av typ hudkräm och brunkräm blandat men har inte hittat nån annan som alls är bra. De är för tjocka på nåt sätt.