• mimmelie

Unga föräldrar i Sörmland

Hej på er! Kul med andra unga i området.

Själv bor jag i Vagnhärad, har en son på 3,5 år och väntar en liten till i Maj. (Är själv 20 år.)

Moonflower, jag ville bara säga att jag har en "syster" som har borderline och DBT;n i Nyköping är enligt henne helt underbar. Hon har precis avslutat gruppterapin och har bara enskild terapi kvar.
    Förändringen hos henne är extrem och det låter toppen att du har den insikt du har.
    Jobba på, jag tycker ni är fantastiska!

Läängtar efter våren nu!!

• mimmelie

Njae... Tror inte det, bodde här i Vagnhärad som liten men flyttade ner till skogarna i småland innan jag började skolan. Har sedan flyttat tillbaka och bott här i några år.

Gjorde ett försök att luska ut vem du var också... Men det lyckades inge vidare.

UngMorsa skrev 2008-03-20 16:23:26 följande:
    VälkommenVet man vem du är kanske?Jag hart varit inne på din sida men lyckas inte komma på vem du är..
  • mimmelie

Jo då... Det finns... Hoppas du kan börja snart och att du får samma hjälp av det som syrran ansåg sig få.

Jo, det kan vara svårt att komma igång med allt vad läsning heter just nu känns det som, men undrar du över något så kan jag också försöka hjälpa dig... Det är bara att fråga. Är ingen expert men...

Skulle själv verkligen behöva komma igång med läsningen nu... Har bokat in mig på högskoleprovet nu i april.. Och antar att det kommer gå åt skogen om jag inte börjar snart... URK! Det finns så mycket annat roligare att göra juh

m00nfl0wer skrev 2008-03-20 00:12:21 följande:
    Vad bra, då finns det DBT i Nyköping alltså. Härligt! Jag längtar tills den dagen jag kan börja på det. Skulle ha börjat i Södertälje nu för en månad sedan man flyttade hit till Trosa lite hastigt på grund av problem hemma hos min pappa. Jag har iallafall fått papper om hur dom gör på DBT, så jag kan läsa innantill och ha saker i åtanke hela tiden.. om jag bara börjar läsa det någon gång. Så mycket att göra hemma. Hehe.
  • mimmelie
    UngMorsa skrev 2008-04-07 21:08:40 följande:
    Hehe så där brukar Kevin också vara. Om det inte är fotbol han håller på med, då får man typ släpa in honom
    Jo.. så är det med Zakarias också. Han är hopplös vad gäller bollar.
    Vi ska snart iväg och leka med fåren... Därifrån är han också omöjlig och få med sig.
  • mimmelie
    UngMorsa skrev 2008-04-09 20:46:16 följande:
    Hehe vad mysigt.Var finns dom fåren?
    Det är min morbror som har får ute vid Sille. Det är bara fyra stycken men de är underbara. Baggen är som en hund, den går till och med in i huset ibland.
Svar på tråden Unga föräldrar i Sörmland