Unga föräldrar i Sörmland
Jag bor i Trosa. Har en dotter på 2½år.
Jag bor i Trosa. Har en dotter på 2½år.
Juste kanske ska säga att jag precis fyllt 19år (Dec)
Hehe konstigt. Jag bodde i Salem innan, flyttade hit för en månad sedan, till min pojkvän. Han har däremot bott här i ett par år.
Jorå, jag trivs här. Litet och bra för mig med socialfobi och borderline. Hehe. Trosalund
Det går att läsa om det på sv.wikipedia.org/wiki/Borderline
Nope, men min pojkvän vet säkert..
Nja, man kan bli "botad" då det inte är en medfödd sjukdom. Men för dom flesta så sitter beteendet kvar då det funnits sedan man var liten. T.ex jag kommer nog aldrig kunna arbeta 100% Jag ska försöka ta kontakt med nyköping och se om det finns DBT (Dialektisk Beteendeterapi) där som är utoforad just för Borderline-patienter. Så det ska nog lösa sig.. först och främst måste jag försöka ta till mig folk, skaffa vänner som jag ska behålla.. vill ha en vän som inte klandrar mig om jag inte hör av mig som rn "normal" människa men ändå blir pushad till att ändra mitt beteende, om du förstår? Så jag får lite självförtroende
Precis. hihi
Hihi. Vad ska man svara på det? Hmm.. tack? Låter så skumt att säga tack när det handlar om en människa.. hehe.
Jag är lite sur nu.. det snöar ju jättemycket
Förstår det. Som tur måste vi inte ut idag. Handlade häromdagen. Men tänkte gå ut lite senare om jag orkar. Hehe.
Sant. Får se om vi går ut.