• sheeba

*Jo jag har skrivit innan om att jag har trillat.

Jo jag har skrivit innan om att jag har trillat.

Men nu är frågan:
    Hur har er mage känts,normal?

Vet inte om det har med fallet att göra, men den känns lite hård och så är det precis som om det är bulor under huden. Svårt att förklara.
    PÅ hö sida så går det upp lite precis som om det är svullet.
    Har inte ont när jag trycker eller så.

Nu är jag ilte överviktig så jag vet inte om det ät fett.
    Men har inte känt detta innan, derför blev jag lite orolig...

• Svar på tråden *Jo jag har skrivit innan om att jag har trillat.
  • Mandi74

Om du är orolig så tycker jag att du ska ringa sjukvårdsupplysningen och kolla..

Vet faktiskt inte vad det kan vara..men om du har ramlat så kan det ju vara att du har slagit i nått..

Men som sagt ring och kolla om du är orolig..

Lycka till..

• sheeba

Nej har inte varit hos doktorn, var nu vid 21 tiden.

Har själv tänkt på att ringa ut, men tänkte vänta och se tills i morgon.
    Eftersom jag inte har ont i magen, har för visso tagit panodil för jag hade ont överallt annars. Har fortfarande.

• first

För att du skall kunna sova gott, ring nu! Det är inte värt att vänta till imorgon.......

• mommo

När jag var i 9:e månaden halkade jag i trappan och landade på ryggen och slog mej som s-tan!
    Blev ju jätterädd och grinade hela vägen till MVC för att kolla att inget hade hänt.Magen blev ganska hård ett tag efteråt.
    Barnmorskan kollade och sa att allt var bra.För bebisen ligger så skyddad därinne och den brukar klara sej mkt bättre än mamman som ju kan bryta allt möjligt.
    Vet inte hur du landade men om du är väldigt orolig vilket jag blev fast jag landade på ryggen så skulle jag nog ringa till ngn akut iallafall och fråga om jag får komma in och kolla.
    Ta det osäkra före det säkra och sköt om dej!
    Kram Marie

• sheeba

Jag är inte gravid som tur är, annars så vet jag inte om den lille hade klarat sig.

var ute med hunden kastade en pinne, han har ett koppel som går 8 m.
    Jag bedömde lite fel så till en början så fick jag springa men han inte med.

Jag istort sätt flög fram och landade först på magen sedan så trycktes bröstkorgen in. Kunde knappt andas på 5-7 andetag. Lät som på film när någon håller på att dö.

Idag så ör jag ömm i hela kroppen och har ont här och var, men inhget som gör svin ont.
    Har bara lite ont i magen och brösten, det är de som är värst.

Svar på tråden *Jo jag har skrivit innan om att jag har trillat.