• mysens dagbok

Nyblivna Göteborgs mammor!

Jag efterlyser nyblivna GBG-mammor som vill följas åt och kanske träffas och hitta på nått kul! Själv är jag 30 år och har en dotter på snart 2 månader:) men jag börja tycka att det är lite ensamt om dagarna...vore roligt att lära känna fler mammor.

• Svar på tråden Nyblivna Göteborgs mammor!
  • MJO 81

Hej!

Jag bor i centrala göteborg och har en son på 7 månader. Hoppas jag är tillräckligt nybliven..? Jag är först i min vänkrets med att skaffa barn så jag skulle också gärna lära känna fler mammor!

• mysens dagbok

Hej, klart ätt du är:) är det ditt första barn?

• Alma L

Hej mysen. Jag är också en nybliven GBG-mamma som börjar få ihop tillvaron :). Fick tvillingar i december (v38) så barnen borde vara nästan lika gamla. (Fyller dessutom 30 år i april). Skulle gärna gå en promenad om du vill.

• mysens dagbok

Alma L: Ja va kul! Tvillingar! Då har du att göra föstår jag:)

• MJO 81

Ja, det är mitt första barn
    Bor ni också inne i centrum?

• mysens dagbok

Vi bor i olskroken så det är väl ganska centralt! Typiskt nu vakande lillan, måste gå för stunden:( men jag återkommer så snart jag kan:)

• mysens dagbok

Alma L: Min lilla tös var oxå beräknad till 1 januari, men hon dröjde ända till den 16 jan :) puh... Vart bor du?

• Eva86

jag bor i angred som ligger i gbg jag har en bebis tjej på 6 månader idag skulle gärna vilja ha litte vänner med bebisar som man kan träffa...skriv till mig vet ja

• elinelversson

Jag bor mitt i Göteborg och har en liten på 3 månader! Hade varit så mysigt att träffa fler mammor och bebisar!

• Jiffy75

Hej,

Ja, jag är precis nybliven mamma. Min tös är bara 1 vecka, men jag joinar er gärna om ett litet tag.

Bor i Gunnilse.

Skriv gärna i min gästbok.

Svar på tråden Nyblivna Göteborgs mammor!