• mysens dagbok

Nyblivna Göteborgs mammor!

Jag efterlyser nyblivna GBG-mammor som vill följas åt och kanske träffas och hitta på nått kul! Själv är jag 30 år och har en dotter på snart 2 månader:) men jag börja tycka att det är lite ensamt om dagarna...vore roligt att lära känna fler mammor.

• Svar på tråden Nyblivna Göteborgs mammor!
  • Lollan1

Hej! Jag fick barn i december och bor i Majorna! Kul med en ny tråd!

• Helen75

Hej! Jag har två döttrar, en som är 3,5 år och en som är 4 veckor. Vi bor i Kärra.

• Skruttis1979

Elma kom den 19 februari, så 3 veckor och 3 dar idag.
    Bor i Kortedala!! Jag hänger på den här tråden, kul att träffa andra mammor i trakten. Tror man lätt "snöar" in sig i sitt eget och blir sittandes själv till slut om man inte är lite aktiv själv!! :)

/Sara

• elinelversson

Jag har försökt att få kontakt med andra mammor här via fl, men ingen verkade vara särskilt intresserad.
    Men efter att jag tagit bort åldern på min sida så har en del hört av sig.

Är inte det lite konstigt?

• Skruttis1979

hur gamla är ni förresten?? Jag kanske väljer att inte vara med här, när jag får veta hur gamla ni är...

;)

Nej, men vaddå, det låter konstigt att de hör av sig när man tar bort sin ålder på sin sida... hmmm. Fördomar???

• elinelversson

Jag är 19 år, men jag vill inte att folk skall bry sig om min ålder. Jag träffar gärna både unga och äldre mammor. För mig spelar det ingen roll.

• Skruttis1979

Nej, men precis. Bara för att du är lite yngre då, så är det säkert fördomar i det hela också.

Många trådar läser man ju, som handlar om folks uppfattning om unga föräldrar.

Oavsett ålder så har man ju mer eller mindre gemensamt med olika personer ändå...

/Sara

• MJO 81

Hej hej!
    Jag är 26

Vad har ni för helgplaner då? Någon som ska göra nåt kul?

Svar på tråden Nyblivna Göteborgs mammor!