Inlägg från: baronlinda |Visa alla inlägg
  • baronlinda

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Heej

Lin83: Lycka till!!
    Ida2: hur går det ? har det kommit nån bebbe än?

• baronlinda

Hej

grattis till de nya småttingarna!! NJUT för de blir ju stora så fort...

Jag har provat både kjesarsnitt och vanlig förlossnig och jag skulle aldrig för mitt liv gå igenom ett snitt till...vanligt var mkt bättre...men vi alla är ju olika;)

Ebbabebba vad är det för jobb du har hittat?

• baronlinda

Hej

Jag kan absolut tänka mej en fika...jag kan när som men tor eller fre passar allra bäst.

• baronlinda

Hej

14 kanske passar bättre med tanke på att det kanske är fler som hämtar på dagis då. Kommer gärna men det blir kanske kvart tjugo över istället...

Ha en bra dag!!

• baronlinda

Hej Hej

Har också fått plats till eric han kommer gå på Mariedal som var vårat första val...så det känns bra!! Han kommer att börja i augusti när vår sem är slut och jag ska börja jobba...snyft:(

Det går ju en heldel vattenkoppor nu...även halsfluss, scharlakansfeber och femte sjukan...den har Elias haft.

Ha en bra dag i solen!

• baronlinda

Hej alla!

Hoppas att ni har haft en bra och mysig helg!
    ebbabebba: hur var inflyttningsfesten?

Fy vad trist det var när man drog upp rullgardinen idag, regn...fast det är faktiskt bättre än att det snöar. Nån som ska till öf idag? Vilken går ni till isåfall?

Ni som var på barnmarknaden hur tyckte ni att det var? Jag var inte där själv men jag har hört att några tyckte det var sämre eftersom man var tvungen att ta bilen dit och då fick man parkera väldigt långt ifrån. Vid Tingberget kunde ju många gå. Hörde också att det var väldigt trångt vid borden så att man absolut inte kunde komma fram med en barnvagn.
    Skulle vara kul att höra vad ni tyckte.

Ja annars vet jag inte vad vi ska göra idag..får väl se vad som händer!

Ha en bra dag alla!
    /
    Linda

• baronlinda

vilken tid är det på kyrkans öf?

• baronlinda

Ska du börja med Gangstar? Det fattade ju inte jag...trodde bara att du ville ha ett hemma för skoj skull!!
    vad kul...!!
    Jag kan ev komma...ska försöka hade varit jätte kul. Om jag hör nån annan som vill följa med är det ok i så fall??

• baronlinda

Jag köpte en likadan i söndags!! Jag är också helt galen i vagnar...tittar redan efter en annan trots att jag inte har använt denna än. Vilken färg valde du ?? Jag tog den turkosa med en likadan sittdyna till!!

Min dröm vagn är en Uj, men det känns inte så motiverat att lägga 6000 på en vagn nu när han är så pass gammal...men vad dom är snygga!!!

• baronlinda

Hej Hej

Ja så var det söndag igen!! tiden den bara försvinner! Fattar inte att man inte hinner med det man tänkt under en helg. Idag ska jag ¨på Me and I party och kolla in de nya kläderna!! ska bli såå kul!

Är det nån som ska in till mässan nästa helg på Baby och barn mässan?? Det ska jag hade jag tänkt..på fredagen.

Ebbabebba: Jag måste bara höra vad du tycker om den nya vagnen? Jag älskar min vagn men jag tycker att handtaget är lite väl högt och det går ju inte att sänka mer. Undrar hur du har det för du är ju kortare än vad jag är?!

Hoppas att alla får en super söndag!!
    kram på er

Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)