Inlägg från: Hugo med familj |Visa alla inlägg
  • Hugo med familj

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Grattis till alla nyblivna föräldrar!!

Här är det sååå sjukt, lille Hugo har varit kass nu i mer än 2 veckor. Varför kan det aldrig ta slut...man får ju hoppas att han är frisk tills påsk.

Ebbabebba: Kul med Kyrkans barntimme för Ebba..vad är det för ålder på barnen där?

• Hugo med familj

Hello!!
    Hoppas att alla haft en riktigt bra påsk..med massor av godis :)
    Riktigt kul med så mycket snö som det var igår...det är vi inte bortskämda med..
    Va ute och byggde både snögubbe och en massa snölyktor som vi tände igår kväll...mysigt.

Cattan: Vi håller tummarna på att lilla Alva får sin behandling som planerat..har hon haft mycket prickar när hon varit sjuk?

Ebbabebba: Vi kommer gärna på fika..torsdag och fredag passar oss bäst.

Ha det så gott!

• Hugo med familj

Ebbabebba:
    Kanske inte kan komma idag....Boris fick ta min bil till jobbet eftersom hans bil har SOMMARDÄCK...klant.
    Jag får nog se på vädet...men är det bara fina vägar så kommer vi.
    Kommer isådana fall efter Hugo sovit middag, det blir efter 2 någon gång...håller tummarna.

• Hugo med familj

Ebbabebba: vi kommer gärna, men lilltjejen har klet i ögat så vad säger du?

• Hugo med familj

Verkligen svårt att säga....för det är bara i ena ögat.
    Kanske lutar åt ögoninflammation?

• Hugo med familj

Förstår helt och hållet...tycker alls at du är dum :)
    Hade som sagt varit kul...men jag skulle inte vilja ha det på mitt samvete att det inte blir någon inflyttningsfest, fy bubblan.
    Det kommer fler tåg, kanske kan ta en fika i nästa vecka?

• Hugo med familj

Låter jättebra!!!
    Vad sägs om fredag i nästa vecka?

• Hugo med familj

Hej Alla!!
    Hoppas att ni har det bra..??

Baronlinda: Åh va kul med barnmässan, kan tyvärr inte gå, men hade varit kul, är stor "fan" (läses på eng) ;) av mässor
    Vad roligt det skall bli på torsdag, ser verkligen fram emot det!!

Cattan: Stackars lilla Anton, hoppas att han snart blir bra.

Här har det börjat att hostas, tryckte i Hugo lite
    Mollipect inatt, vi får hoppas att det hjälper, jobbigt är det ialla fall när det inte kan sova ordentligt.

Idag var lilla Hanna på 6 månaderskontroll...va tiden går fort känns ju precis som man kommit hem från BB med henne :)

Nu skall vi ut i de fina vädret!!

Någon som är sugen på en fika i nästa vecka?

• Hugo med familj

Cattan: Kul att han känner sig bättre!! Då var det Ni som hade tiden efter oss...vi var där 09:00...och de sa att de hade fått ett återbud precis efter oss.

Baronlinda: javisst va det kanon väder igår! Dock inte lika fint idag, men man vet ju aldrig :)

• Hugo med familj

Halloj!
    Synd för er som missade Baronlindas Mary Kay party igår. Det var verkligen jättetrevligt och va snygga vi blev sen då :)

Piluttan: Synd att du inte kunde komma!!

Ha nu en rikigt bra helg allesammans!

• Hugo med familj

Ebbabebba: Hur gick partyt i söndags??
    Använder du dina Mary Kay produkter?? jag tycker att det är kanon!!

• Hugo med familj

Vilket fantastiskt väder det har varit idag...man mår såååå mycket bättre när det tittar fram lite varm sol ...jippi...

Jenny: Ett stort grattis till de lilla Pyret som kommer i oktober...alltid kul med småttingar :)

Baronlinda: Grattis ;) , samma här, lille Hugo har också öroninflammation, sist han hade det var i börja på april...det tar aldrig slut :(
    Va du förresten på barnmässan??

• Hugo med familj

Hej!
    Har inte varit inne här på ett tag, men jag ser att det är lite sjukt som hemma hos oss. Först nu är vi mycket bättre.
    Hänger gärna med nästa gång Ni skall ut och äta en bit...alltid trevlig med lite vuxna personer :)

Cattan: Kul att ha varit på Liseberg, jag längtar tills vi skall åka dit...och vilket väder ni hade sen :)

Ebbabebbasmamma: Stackars dig låter verkligen som en riktig dunderförkyldning/influensan, hoppas att du blir bättre snart!!!

Vad sägs om fika någondag i gröngräset?? Man får passa på när det är så fint väder. Vad sägs om slutet på denna veckan, kanske fredag?

• Hugo med familj

Halojsan brudar!!

Det skall ju inte bli någon sol på fredag men ändå 25 grader.
    Vi kanske skulle ta en fika ute på Utholmen?
    Hugo fullkommligt ÄLSKAR sand...så han hade nog blivit glad.
    För vår det passar det bra efter 14:00, men där kan man ju komma lite och gå som man vill så kanske alla har en chans att följa med?

Vad säger Ni?

• Hugo med familj

Låter kanon...
    Jag tar med mig en annan kompis med 2 barn också, hoppas ok....

Ebbabebbasmamma: Baronlinda menar nog den som är nere i hamnen, fortsätt bara kör en bit till efter grusparkeringen så är du strax framme.

Ser ju ut som det kommer att bli kanonväder!!!
    Syns efter 14:00.....

• Hugo med familj

Hejsan!!
    Synd att jag inte såg dig Ebbabebba...ifs kom jag 14,20...men jag och kidsen gick ut till Utholmen ialla fall. Var där ca 1 tim sen gick vi till kiosken och köpte oss varsin glass...mumsigt..

Idag har vi varit ute med Syrrans båt...vi var på en ö som heter "Inre Lönn". Men jag tycker att det fortfarande att vattner är för kallt för min kropp :)..17 grader brrrrr....

Hoppas att vi kan ses en annan gång!

• Hugo med familj

Hej!
    Kul att åka till Ullared, de va jättelängesen som jag var där. man kommer alltid hem med der än vad man tänkt sig, så är det ialla fall för mig.

Jösses vad det blåser, vi va på Hugos dagis igår där det va Gårdsfest..vi höll nästan på att blåsa bort :) , men fint va det ialla fall. De hade gjort några stationer där det va lotteri, ansiktsmålning, fiskedam samt poängpromenad...riktig lyckat.

Hoppas att alla har det bra annars!!

P.S Kul att SVERIGE vann igår!!! Heja Sverige

Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)