Inlägg från: Curlingmorsan |Visa alla inlägg
  • Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • Curlingmorsan

Gjorde en Listtråd oxå där vi kan lägga alla våra listor, tex fika-, sminkpartylistor osv. Då slipper man sitta och bläddra igenom alla sidor här. Smidigt! :D

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

Imorgon ska jag på infoträff på Arbetsförmedlingen. InterSport är där och söker personal till sin nya butik. Tänkte jag skulle kolla om dom vill ha mig som extrapersonal. :)

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan
    Ida det känns helt underbart med huset! Vi trivs så himla bra! =) Hur trivs ni själva? Har ni kommit iordning än?
    Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

Spännande med 2 bebbar på gång! :) Fy vad jobbigt att gå över tiden, det måste vara hemskt! Ebba kom v 36+4 och Felix 38+2 så jag har sluppit det. Håller tummarna för att dom små liven snart kommer ut! Har ni några namnförslag?

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

Jaså Lin ni vet att det är en liten kille? Kul! Då kan ju han och Felix leka sen när dom blir större :)

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

God morgon!

Idag jobbar Johan hemifrån så han lät mig få en välbehövlig liten sovmorgon imorse. Så skönt! :)

Jag och Ebba var på Kungsmässan i måndags. Tanken var att jag skulle hitta något fint att ha på mig i Borås på lördag, men det slutade med att Ebba fick massa kläder och jag hittade ingenting. :( Vad finns det för butiker inne i Kungsbacka centrum? Är det någon idé att man går dit om man ska ha "gåutkläder"?

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

Tjoho idag har jag hittat kläder! Svarta shorts, jeansväst, en svart tröja och tom ett par skor :D Så typiskt att när man letar så hittar man inget, men när man inte ska ha något ja då hittar man massor.

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan

God morgon!

Några bebbar som tittat ut än?

Är det någon som ska till Öppna Förskolan imorgon?

Ebba & Felix mamma
  • Curlingmorsan
    Cattan då är ni hjärtligt välkomna hit :) Lika bra att dom får det båda två nu innan dom ska börja på dagis. Vi har försökt "ge" Ebba vattenkoppor två gånger men hon verkar imun :)

Har precis kommit hem från en underbar helg i Borås. Massa underbara tjejer, Melodifestival, god mat och MASSA dans. Så himla roligt!
    Ebba & Felix mamma
Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)