Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Bumbo stol

ÄLSKAR min bumbo. den har varit med oss överallt. min son föddes nyfiken och inte ens babysittern var tillräckligt upprätt för honom när vi var bortbjudna så hängde den med (perfekt matstol). Vid varje måltid satt han i den på bordet osv..

den är också perfekt för de barn som inte tycker om att ligga på magen, för det är ett ypperligt sätt att träna nacken på!

• Buttelina
    Nomad skrev 2008-03-13 00:16:26 följande:
    Jag köpte en, tyckte det verkade suveränt, min son hatade babysittern. Tyvärr hade han för tjocka lår och fick inte plats så har du en knubbig bebis ska du kanske ta med den och provsitta
    oj, min pojke var jättetjock, men det gjorde bara att han satt bättre... han vägde över 7kg runt 3 månader
  • Buttelina
    Nomad skrev 2008-03-13 23:23:11 följande:
    Haha, var tvungen att gå och kolla. Han vägde 8570g vid 3 månader
    hehe, då var han snäppet tjockare än min grabb
  • Buttelina
    Lille Fi skrev 2008-03-16 18:41:57 följande:
    Kanske lite trög, men vad är en bumbo för ngt. Har förstått att det är en stol.

detta är en bumbo Underbar är den
  • Buttelina
    Lille Fi skrev 2008-03-16 18:48:51 följande:
    jaha, den såg lite rolig ut.. när kan man börja använda den? de sitter då typ fast där i?
    jag började sätta min son i den när han var runt 3 månader, och så satt han fast kan man säga, men man ska ändå hålla koll... jätteanvändbar var den för oss, och för vår son som föddes med sned nacke var den en underbar nackträning. Vi hade med den till vänner och med ute, vi hade med den överallt
Svar på tråden Bumbo stol