Inlägg från: vadskajaghetadå |Visa alla inlägg
  • vadskajaghetadå

"White trash"

det finns en del personer som ofta ska blanda in begreppet WT när dom skriver.

alltid samma personer..

IRL har jag aldrig hört nån säga ordet, eller så känner jag inga som placera folk i fack hela tiden som de gör här på FL.

sen finns det ju personer i sverige som påminner om motsvarigheten till USA:s WT, men det är fortfarande inte samma sak, och sjukt löjligt att säga att det och det namnet är WT, du ser ut som WT, det är WT att äta tacos, WT att att ha torkade blommor.

osv...

"Benämningen OOU (Ointresserad Omedveten Underklass) kan ses som en försvenskad variant av white trash [källa behövs] . Förmodligen är detta emellertid snarare en översättning av det likvärdiga brittiska begreppet NED ("Non educated delinquent")."

BF 5 juli
  • vadskajaghetadå

jag trodde henns barn hette kevin och melissa?

BF 5 juli
  • vadskajaghetadå
    tea1982 skrev 2008-03-12 16:33:29 följande:
    Jag skrev att han heter Kevin.
    haha
    BF 5 juli
  • vadskajaghetadå

vad fick du namnet liam ifrån??

BF 5 juli
  • vadskajaghetadå
    tea1982 skrev 2008-03-12 16:35:35 följande:
    Det vet väl ALLA *slänger med håret* Haha
    BF 5 juli
  • vadskajaghetadå

håller med dig tea.

så ser jag också på det hela.

dessutom verkar linda rosing så märkvärdig.
    gynning är medveten och rosin inte!

dessutom gör hon ju inte situationen bättre genom att vara ihop med den där mannen.
    min kompis bor i tyresö och tydligen har linda och fadde öppnat en krog där.

det ska tydligen vara jättestort där inne och finnas massor med plats, men många kommer inte in där, för att han vill göra stället åtråvärt typ.

så typiskt dom känns det som, allt ska vara så märkvärdigt, när det ändå bara ser patetiskt ut bland allmänheten.

BF 5 juli
  • vadskajaghetadå

carolina kan vara lite jobbig och för mycket, men ändå så långt ifrån märkvärdig man kan komma, det ärväl också en del i varför folk gillar henne bättre.
    linda sitter ju stel som en pinne och knappt vågar röra på munnen för att kanske se fel ut i nån vinkl typ.

BF 5 juli
Svar på tråden "White trash"