Inlägg från: Min son å ja |Visa alla inlägg
  • Min son å ja

Vem har Juridiskt sätt rätt att ha min son på Fredag på Pappans vecka??

Jag som mamma eller Min sons pappas flickvän?? Vill veta vilka rättigheter jag ar som mamma när det inte  emin vecka!?

♥♥Mamma till Liam 05-08-05!! BonusMamma till Gabriella -00 & Marcus -03 & Pyre i magen BF 31:e Okt ♥♥
  • Svar på tråden Vem har Juridiskt sätt rätt att ha min son på Fredag på Pappans vecka??
  • Min son å ja

Nä jag lämnar aldrig bort min son.. isåfall en kväll när han sover.. men i dett afall gäller det på dagen direkt efter jobbet att hämta på dagis..

♥♥Mamma till Liam 05-08-05!! BonusMamma till Gabriella -00 & Marcus -03 & Pyre i magen BF 31:e Okt ♥♥
  • Min son å ja

Jo men grejen e den att jag alltid brukar hämta han på fredagar annars.  bara för att jag slutar tidigt å vill umgås me MIN son. själv anser att 4 dagar e lagom för ett barn av vara ifrån sin andre föräldrer å då träffas några timmar å sen kan dem 2 återstående dagarna vara å sen får ja han...

• Min son å ja

Hans flickvän skulle vara ledig å då träffa sin syster å hennes dotter.. Alltså va en hel dag. När JAG brukar ha honom..

• Min son å ja

Det gör bara så j*vla ont i mamma hjärtat när jag brukar hämta..

• Min son å ja

Sitter å grinar.. Vill inte att han jävla flickvän ska ha MIN son på min tid som sonens pappa sagt att ja får ha på fredagar.. han vet hur mycke jag saknar han å allt.. Han e ju bara 2.5 år. Å en mamma e väll viktigare än hans flickvän.... :'(

• Min son å ja

Nalle Puh M: Precis så känner jag!! Jag är hans mamma å går före flickvännen oavsett om det e pappans vecka eller så.. En mamma e en mamma.. Den viktigaste av dem alla.. Likaså pappan.. Men en flickvän t pappan har ingen som helst betydelse i VÅRAt förhållande mellan mig min son å hans pappa..

• Min son å ja

Varför just på en fredag då det e min å MIN sons tid.. on ska inte gå emellan vårat.. Det e det som e fel.. Att styv mammor går emellan för lätt mellan barnet å biomamman.. Så FEL!!

• Min son å ja

Detta handlade om en heldag!!

• Min son å ja

Nä ja vet.. skit samma.. Jag får grina mig igenom detta istället

• Min son å ja

Svårare blir det ju eftersom sonenes pappas flickvän är min gamle vän som slutat umgås me mig sen ja ficl min son! Så det känna jävligt jobbit att en gamal vän till mig ska ha hand om min son!

• Min son å ja

Jo jag har gått vidare, å ja har 2 "bonus" barn.. Men jag är ingen mamma för dem ändå.. Deras pappa säger till dem när dem bråkar å sånt. Det ska inte jag lägga mig i, det e hans barn det e hans grej att ta hand om.. Jag finns bara där för barnen om dem vill prata med mig eller bara vara med mig.. Då säger dem det själva. Man kan inte vara en mamma för ett barn som man egentligen inte är mamma till.. Man är bara ett extra stöd. Om barnen vill.. Men min 2 åring förstår tyvärr inte det att på Fredag ska --- va ledig å då vill ja att hon ska va hemma med mig å träffa ---... Tyvärr så ser jag en separation som att mamma å pappa kan inte leva med varanda, men inte fan får barnen en mamma eller pappa till.. Dem får bara ett extra stöd.. Enligt mig.. En annan kan inte täcka den biologiska mamman. Hon finns alltid kvar å kan ta hand om barnet fortfarande, därför ska jag få träffa min son när ja vill..

• Min son å ja

Han bryr sig sällan om honom på samma sätt som jag.. detta är mer för att retas med mig.. Han visar aldrig att han saknar honom, han ringer aldrig för å prata me han eller anstränger sig aldrig för att få va honom extra eller nått.. Mer än kalas.. Jag anstränger mig för sonens skull iallafall.. Min son kommer hem t mig å säger Jag vill ha ÖL, Pappa dricker ÖL.. Vi va på McDonald för ett par veckorsen, ja fråga han va han skulle ha å dricka, Då svara de han att han skulle ha ÖL.. MIN snart 3 åring ville ha ÖL till hamburgaren.. Om detta anses som att han bryr sig om vår son, så hade han inte suttit hemma å druckit öl means sonen e vaken eller hemma..

• Min son å ja

Jag vet vem min gamla vän e.. det e därför det e så svårt att släppa taget när ja vet att en gamal vän t mig ska ta samma plats som mig, som mamma, som är min son..

Men ja har tänkt lite nu. Igenom min hemska huvudvärk jag har..

Men ja får nog försöka släppa taget..  Ska gå me på att hon får ta den dagen.. Huvudsaken e att ja får min son på Söndag som ja ska.. Tack alla för att ni hjlpt mig att printa in i mitt psyko huvve att ja har fel! Tack! Verkligen.. Har sovit på saken nu å verkligen funderat.. Men ja släpper detta nu.. Ska försöka tänka på mitt kommande barn istället..

Ha det så bra alla.. Tack!

• Min son å ja
    Maria med 3 skrev 2008-03-13 18:53:23 följande:
    Ett tips till dig. Tänk såhär istället. exxets sambo är en närstående vuxen precis på samma sätt som en faster/moster eller liknande. Hade du känt att det var lika jobbigt ifall sonen var med sin faster en eftermiddag och de fick mysa ihop? Eller om han fick vara med mormor en dag?Byt ut din exkompis namn och tänk dig henne som en faster istället.
    Jag försöker.. Men det e svårt..
  • Min son å ja

Jag fick hämta sonen iallafall.. å gla e ja för de.. Likaså min son...

Svar på tråden Vem har Juridiskt sätt rätt att ha min son på Fredag på Pappans vecka??