• Googels

Förändrades ditt hår efter graviditeten?

Frågan lyser alltså som ovan - förändrades ditt hår på något sätt efter graviditeten?

Mitt har blivit mycket mer lockigt när det nu växer ut efter allt hår jag tappade efter förlossningen, fast mer på ena sidan än den andra...

• Svar på tråden Förändrades ditt hår efter graviditeten?
  • happy pearly

Jag fick lockigt hår, de va väl inte spikrakt innan heller men nu är de lockig och mycket tunnare än före mina grav.

• Vonkan84

Mitt hår har blivit så mkt sämre efter förlossningen. Tror det har med amning och hormoner å göra.
    Får göra en massa hårinpackningar..

* Casper 080210 *
  • Ällvira

Ja, man tappar ju en massa hår. Beror väl på amningen tror jag. Eller man kanske tappar hår när man inte ammar? Håret är iaf ääännu mer stripgt än vanligt

• dagdrömmare

och tappa håret glömde jag skriva. Tappade hur mycke som helst min frisör var helt fashinerad
    Jag har alltid haft långt men nu är det kort för det såg så mysko ut när det började växa ut igen och jag hade två olika längder på håret

• mludvigs

Längre och med mer fall!

• Blossi

Har inte fått tillbaka allt hår som jag har tappat efter min amning. Det har gått över ett och ett halvt år.

Yesterday is gone. Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin.
  • tamate

fick mer hår och lite mindre lockigt, tappade aldrig något mer med hår under amning

- det som inte dödar härdar!
  • Blossi
    tamate skrev 2008-03-13 13:02:44 följande:
    fick mer hår och lite mindre lockigt, tappade aldrig något mer med hår under amning
    Lyllos!
    Yesterday is gone. Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin.
Svar på tråden Förändrades ditt hår efter graviditeten?