Inlägg från: Elsa o Fannys Mamma |Visa alla inlägg
  • Elsa o Fannys Mamma

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Först satt den lågt, jag behövde inte känna med fingrarna särskilt långt upp. *satt på toa*
    och 2 dagar senare (-5dagar till BIM) så tyckte jag att allt flyttats en bit upp...Öppen i tappen så jag kunde komma in lite med lill-fingret.

-2dagar till BIM så var det som om man fick sträcka sig in med fingret...

BIM-dagen... högt upp o något satt för livmodertappsingången. Men jag vågade inte tro någe. Kändes som om mensen skulle komma....vågade knappt "göra nr2" för jag trodde mensen skulle komma då...

Bim+1: tappen var stängd o det var precis som dagen innan.
    Bim+2: Ville bara veta om jag var gravid eller ej, så jag o min man gick o köpte test...
    tog det o det visade ett STORT STARKT PLUSS !

Hoppas det var till någon hjälp! Bara man har rena fingrar ;). Sedan ska andra skita i hur man vill göra! =) jag klara mig ju!

• Elsa o Fannys Mamma

Kul att ni uppmärksamma mitt inlägg..:)

Jag hoppas verkligen att alla ni som skriver här plussar nu! Många har kämpat för länge tycker jag! Tappra tjejjer e ni i alla fall :D

Kramar*//Anna

• Elsa o Fannys Mamma
    Längtan3: Det där känns igen. Du har nog goda chanser. När har du BIM?
    Visst är det som om man får "sträcka" sig in med fingret/fingrarna?!... precis så hade jag. =) Hade du BIM idag kan du köpa o göra test redan i morrn =) Hoppas för din skull!!
  • Elsa o Fannys Mamma
    DISAN: Wow, så var det för mig på BIM-1.... samma sak på BIM-dagen då tappen var igentäppt... det visade sig att jag var gravid....för två dagar senare BIM+2 fick jag ett STARKT pluss..... =) Har nu en dotter på 11månader o en annan på 2mån =) (2månaders babyn hann jag knappt med ;) )
    Elsa & Fanny
  • Elsa o Fannys Mamma

syftar på att jag blev gravid väldans snabbt efteråt.=)

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?