Inlägg från: Lilltindra |Visa alla inlägg
  • Lilltindra

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Här har du en till som känner efter och blir förundrad :P

Nu är jag snart vid BIM och den känns mjuk så jag hoppas (som vanligt). Men den brukar kunna ändra sig väldigt fram och tillbaka. Igår var den riktigt bakåtvänd, tror aldrig jag känt den så förr, så då späds ju hoppet på lite mer =) Jag känner väldigt tydligt när jag har äl, då är det ett stort hål, men annars tycker jag det är svårt att säga. Känner alltid en inbuktning vid hålet, men det kanske man ska göra...

Hur är din? Är den lika vid samma tidpunkt varje cykel?

• Lilltindra

Kul att så många skriver så man får jämföra lite =)

Kände nyss på min och då hade den hårdnat, typiskt, den var ju så mjuk och bra igårkväll. Men den ändrar sig hela tiden. Har ett eget liv där inne, hehe. I förrgår kväll var den lite bakåtvänd, igår runt 18 var den mer nersjunken och framåt men sen vid 22 så var den bakåtvänd igen. Spännande att den kan skifta sig så mycket. Undrar vad det beror på.

Sitter alla på huk när de känner? Jag ligger alltid på rygg.

BIM imorrn eller måndag men jag har inga höga förhoppningar eftersom jag gjort gravtest de senaste dagarna som visat negativt. Men hoppas gör man ju alltid ändå, och blir besviken...

bumbi 84: Har för mig att jag läst att du gjorde testat tidigare och fick plus men sen minus, stämmer det? Har du gjort fler sen dess?

• Lilltindra

Min tapp är hård idag tyvärr =( Men den är stängd och sitter högt, vilket ju iaf är bra tecken. BIM idag eller imorrn och negativt gravtest så hoppet börjar sina. Vill gärna också ha en BIM-lista =)

Vet inte heller hur man gör men jag skriver upp mig och dig, kaslin =)

BIM:

17/3: Lilltindra
    27/3: kaslin

• Lilltindra

Oj, vad kul att det händer en massa här inne =)
    Men hemskt tråkigt men mens, Sundri. Är du säker på att det inte är en nidis då? Du kanske blöder mycket förstås.

Jag blir förvirrad på det här med hård och mjuk. Har för mig att det står i den här "tapp-informationen" som man hittar lite här och där, att tappen ska vara mjuk när man är gravid och hård vid mens, men nu läste jag att några av er skrev mjuk tapp = mens... Vilket är det som gäller?

Min tapp är hård men inte som mest hård och tappen är kanske lite mer öppen än för någon dag sedan men inte så tydligt som jag brukar kunna känna innan mens. Negativt gravtest tyvärr =(

• Lilltindra

Flyttar mig i listan...

BIM:

22/3: Bebis09
    23/3: Disan, Sundri

Passerat BIM utan att plussa eller mens:

bumbi 84, BIM 12/3
    Lilltindra, BIM 16-17/3

• Lilltindra
    Bebis09 skrev 2008-03-18 12:09:42 följande:
    för mej gör det ont i tappen så nog är nog mensen på gånguch.. men men om ca 14-17 dagar så sitter jag väl här och analyserar tappen för ÄL!nån som är med mig då?
    Jag hänger på dig då =) Idag har det kommit lite blod. Minimalt men ändå blod. Mensen kommer väl inatt. Nya tag om två veckor då :P
  • Lilltindra

Flyttar upp mig på listan igen eftersom mensen kom då...

BIM:

16-17/3: Lilltindra
    17-18/3: Annaklaran
    22/3: Bebis09
    23/3: Disan, Sundri

Passerat BIM utan att plussa eller mens:

bumbi 84, BIM 13/3

GRAVIDA:
    Alyzzah, BIM 15/3, (plussat 18/3)

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?