• Sundri

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Hej!
    Jag har en fråga som jag gärna vill få svar på

Och jag är jätteglad att denna tråd startats och håller med ts om;
    "sen tror inte jag att en snopp som legat i ett par kalsonger en hel dag är så mycke renare än ett par nytvättade händer.."
    det är precis så jag resonerar!!!

Om tappen är öppen, får ni alltså in ett finger då?
    Jag kan inte avgöra när min ör öppen eller stängd, det buktar in lite men jag får ju inte in nåt finger......(är omföderska men blev snittad förra gången om det nu kan ha nåt med saken att göra).
    Det känns lite som en rund munk men utan hål, bara en inbuktning, hehehe härlig jämförelse det blev

• Sundri

Ja men precis så känns det för mig är den stängd då?

Då är jag inte konstig då, hehehehe

Jag känner ett större "motstånd" nu (den känns inte lika mjuk i öpningen) än tidigare i veckan, "stoppet" känns liksom tydligare men själva tappen känns ganska mjuk...

Hur vet man att den är stängd eller öppen??????

• Sundri

God morgon tappkännare

Idag är främre delen mjuk och den bakre lite hårdare, den är helt klart stängd och sen igår så är det mer "blött"....Det känns inte som jättegoda tecken tyvärr
    Har BIM om en vecka....
    Brukar alltid ha äl flytningar vid äl men hade det inte denna månad så jag känner mig inte så hoppfull, det är så typiskt för denna månad har vi verkligen legat i, hehehe
    Kan man ha äl utan att få flytningar om man normalt brukar ha det?

• Sundri

Hej!
    Skriver in mig med!!!
    Var tvungen att undersöka igen nyss och tappen är supermjuk och stängd....Var mjuk tapp=mens?

Är det nån som har testat?

BIM:

17/3: Lilltindra
    22/3: Bebis09
    23/3: Disan, Sundri
    27/3: kaslin

• Sundri

Glömde en sak...har fått lite äl flytningar nu, kan den vara så försenad?? Men samtidigt e ju tappen stängd så det kan ju inte vara äl som är på g, fattar nada just nu.....

• Sundri

Då håller jag tummarna men man vågar ju inte hoppas för mycket ändå, fick ont i brösten nyss och det brukar jag få innan mens så det är bara att vänta och se....

• Sundri

Vore jag dig skulle jag kontakta BM imorn så de får göra ett test......
    bumbi 84 skrev 2008-03-16 20:35:16 följande:

hejsan nu har tappen blivit hård hux flux så vi får väl se om det kommer mens i natt eller inte. den är fortfarande stängd. flytningar är en blandning mellan äl/lotions flytningar.Snacka om att dagarna går långsamt Bim+4 i morgon...sur man blir när man får ett svagt plus och sen bara negativt. var nog fel på testet. har beställt nya idag CB dom kanske funkar bättre hoppaslistan kändes ju inte riktigt rätt efter som jag haft Bim men man kanske kan få hänga med på ett hörn ändå??ha en trevlig kväll nu och en bra start på veckan i morgon *kram på er*förresten nån som haft som växtvärk i livmodern typ att det hugger och drar i ligamenten den sitter i vid hastiga rörelser UTAN att vara gravid??? Kram
    Och ja, visst går dagarna långsaaaaaaamt.. Jag beställde tester idag som borde komma imorn och då vet jag ju att jag inte kommer kunna hålla mig ifrån att testa
    Jag beställde äl tester oxå till nästa månad och jag är egentligen förberedd på att det inte tar sig nu men hoppas kan man ju alltid
  • Sundri

Det var det jag tänkte, att det var gratis och att de faktiskt borde hjälpa dig när du testat + en gång...
    Hoppas du plussar igen nu med de nya!!!!

• Sundri

Jag fick min mens IDAG, 6dagar tidigt... Superkonstigt och jag har aldrig vart tidig förut

• Sundri

Hej!
    Ja detta är suuuperkonstigt för så här tidigt har den aldrig varit, jag kanske inte hade äl denna månad ändå......
    Det blir ältester nästa månad och jag antar att jag får börja med dom så fort mensen slutat då eftersom den var så oregetbuden helt plötsligt...

Min tapp var igår JÄTTEMJUK, har aldrig kännt den så mjuk, trodde den var stängd men den var tydligen lite öppen....

Bebis09 skrev 2008-03-17 07:39:27 följande:
    sundriva konstigtnu vill vi ju veta exakt hur din tapp varit det senaste dagarna igen! Min var idag mjukare men stängd, eller som en krater, stängd längre in alltsåvaknade och kände mej supervarm och det gjorde ont i sidan av brösten mot armhålan, men jag hade ingen feber!
  • Sundri

Hej!
    Nu är det nya tag för oss, har haft mens nu och känner att jag deppat klart för denna månad

MEN en sak fattar jag inte, nu har jag äl flytningar men det ger inga utslag på äl stickorna....hmmmm, kan det alltså vara så att jag har flytningarna innan äl ens är på g?
    Fattar nada som vanligt....
    Tappen är öppen och långt upp så jag knappt når den, lite info så jag håller mig till ämnet

• Sundri

Tack tack, ja nu är det nya tag

Jaha men då kanske det är så jag har då.... Får se om äl testen visar utslag imorn då?!

Visst är det konstigt att det ska vara så svårt att bli gravid när man verkligen vill

Sov gott!

• Sundri

Jag tänkte höra en sak, min tapp är idag hård och sitter högt upp, har vi missat äl då?
    Vi har inte hunnit med ngt mys än och nu blev jag orolig att vi missat.... Mina äl test tog slut i torsdags och då var det inget utslag....

• Sundri

en tappfråga
    jag kände en liten sak som stack ut idag när jag lände på den, vad kan det vara? den är stängd och har varit sen äl (har bim 12/5) men nu var det ngt konstigt på kanten av det som är "proppen" som stänger tappen, vad 17 kan det vara, det var typ hårt, som ett litet sandkorn som satt fast ...

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?