Inlägg från: Alyzzah |Visa alla inlägg
  • Alyzzah

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Nu hoppar jag in i tråden som tappkännare....

Ja visst lever den sitt egna lilla liv, men nu har min tapp levt ett ganska oförändrat liv sen BIM-1 ungefär.
    Är på BIM+2 idag och min tapp har varit likadan i 3 dagar.
    Högt upp så jag knappt når den, måste typ "krysta" för att känna hålet på den. Den är lite böjd som en banan, fast inte bak mot rumpan som de flesta andra skriver att de har när de är gravida. Nej min är böjd framåt!

Mensvärk i en vecka. Vågar inte testa! Har 2 MF bakom mig.
    Antingen blir jag besviken om jag får minus, eller så blir jag hypernervös om jag får plus.

• Alyzzah

Hoppas oxå att mensen uteblir, och att jag får behålla barnet.
    Vi får se hur länge jag står ut med att INTE testa....är ju liksom en testmissbrukare annars

Ska försöka hålla ut i två veckor.... (tog 2 veckor efter BIM att få MF förra gångerna, altså runt v 6+0)

• Alyzzah

bumbi84: har du passerat bim utan att testa dig?

• Alyzzah

Jaha....då är det slut med mitt tappkännande....vill inte pilla mer där nu....för jag VET att jag är GRAVID!!
    Plussade nyss hihi....

• Alyzzah

högt upp...ibland så jag knappt når den.
    Böjd som en banan med hålet framåt. Inte speciellt hård.
    Ganska lagom mjuk. Nedre delen av hålet är lite mjukare...som läpparna

• Alyzzah
    Disan skrev 2008-03-18 17:32:41 följande:
    Alyzzah!! GRATTIS!! Vad konstigt, så där var inte min tapp när jag plussade förut... Alla verkar ha olika! Men vad jag minns så ändrades min den första veckan ganska mkt, alltså under vecka fem. Vad avis man blir! Har ni försökt länge?
    Ja vi har försökt i nästan ett år, 2 MF under tiden, så vi hoppas på 3:e gången gillt!!
  • Alyzzah

BIM:

17-18/3: Annaklaran
    22/3: Bebis09
    23/3: Disan, Sundri
    27/3: kaslin

Passerat BIM utan att plussa eller mens:

bumbi 84, BIM 13/3
    Lilltindra, BIM 16-17/3

GRAVIDA:
    Alyzzah, BIM 15/3, (plussat 18/3)

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?