• JOJS

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Bebis09 skrev 2008-04-16 13:23:45 följande:
    det låter riktigt posetivt...min är öppen men stängd längre in, lite hårdare och liten...kommer massa slajm

Får man fråga hur du vet att tappen är stängd längre in? Hur känner man det?

Jag är också en tappare, känner hela tiden på den.

• JOJS
    sär skriven skrev 2008-04-16 18:36:27 följande:
    Alltså... Om det var meningen att man skulle peta på tappen hade den kanske suttit mer lättillgängligt?
    Men det är ju en utmaning!

Äh skitsamma ni som inte fattar. Jag pillar mig på tappen när jag vill och vart jag vill.

Någon som faktiskt fått positivt både på tapp och test?
  • JOJS
    Disan skrev 2008-04-16 20:24:09 följande:
    JOJS: Jag fick det när jag väntade Ronja. Min tapp var då lång, hård och stängd, samt framåtlutad. Var likadan förra månaden, fick tre svaga plus på stickan också, men sedan kom mensen. Vi tror stenhårt på tidigt mf. KÄnde mig verkligen gravid!!
    Ok så du har hållt på länge då? Jag menar så du vet exakt hur den ska vara och så?

Klart det var ett tidigt mf, tråkigt.
  • JOJS
    sär skriven skrev 2008-04-16 20:25:15 följande:
    Okej okej, men allvar. Om jag ska känna på tappen... HUR ska jag göra? Ska jag ställa mig på golvet typ med ena foten på handfatet? Och sen stoppa in näven?
    OM du ska känna på tappen? Det har du ju gjort ju, eftersom du beskriver exakt hur man ska göra!
  • JOJS
    sär skriven skrev 2008-04-16 20:55:54 följande:
    Nja alltså jag fegade ut lite. Jag stod med foten på handtaget utan trosor men jag fick liksom inte in hela handen? Och då slutade jag för det knackade på dörren...
    Foten på handtaget?? Shit du var inte lite vig du!! *impad*
  • JOJS
    sär skriven skrev 2008-04-16 21:02:24 följande:
    Fast handfatet menade jag ju... egentligen. Men jag hade nog kunnat ha foten på handtaget också, om jag låg ner... Men det är svårt att känna tappen då va?
    Nej nej, har du riktigt tur så kan du känna ägget, när det har börjat sin vandring ner till livmodern! Vissa säger sig ha tagit ut ägget och fixat könet redan då. 
  • JOJS

Men det där med att fixa könet redan då tror jag inte så mycket på.

• JOJS
    sär skriven skrev 2008-04-16 21:09:49 följande:
    Oj... jag får nog träna på det där.
    Ja, övning ger färdighet!!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?