Inlägg från: tovelito |Visa alla inlägg
  • tovelito

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Kul med en tråd där det finns människor som jag

Åh att man faktiskt är normal!!! För det verkar annars som det är en hel del med åsikter här på FL att man skulle vara onormal.

Efter 4 års försök till ett syskon, utredningar, mediciner, sprutor, äl-test ,ivf, utomkved och mf inblandat kan man inte bli annat än intresserad av sin kropp och lära känna den ännu mer och viljan efter bebis finns där ännu mera.

Kände efter lite igår kom då lite rött på pappret Brukar vara så jämt när mensen är i antågande så nu känns det som att jag vet vad som komma skall. Trots stick och ilningar från och till i ½ vecka.

Så nästa månad blir det mediciner, en kostnad på 7800:- och ett frysförsök där jag får ett av mina embryon upptinade i mig och hoppas på att lyckan kan vända på det sättet.

• tovelito

jag har kanske hamnat i fel forum men jag tänkte att eftersom det är experter i den här tråden på livmodertapppen kanske ni brukar även känna av olika under tidens gång.

Idag kände jag mig till att börja med lite tung i tjejmagen som sedan utvecklade sig till hugg och en massa nålstick i hela härligheten. Ni som fött barn kanske kommer ihåg hur det strålade sig bakåt i rumpan för så kändes det.
    Är det normalt att känna sånna smärtor? för det vill jag kalla det, men det värsta gick över efter några minuter men det molar fortfarande lite.
    Någon som känner igen sig? Hade inte så här innan jag fick barn...tror ja, ja det var ju 8 år sedan
    Men kämpar tappert efter ett syskon.

Kände även efter på min tapp och den kändes som den var placerad högt upp och ganska stor fördjupning då jag får in fingerspetsen. Och tyder kanske även på att det är äl som jag anade pga min smärta på fm som jag beskrev ovan.

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?