Inlägg från: Zaaandra |Visa alla inlägg
  • Zaaandra

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

En lite fråga angående tappen? Jag känner min men jag vet inte om ja känner någon öpnning? E de ett jättelitet hål i såfall? // Lite ovetande

• Zaaandra
    Svar på #1185
    okej...men jag har fött barn.därför ja inte känner nått hål då? Tror inte de iaf...är de när man är gravid hålet är stängt alltså? Ja hade mens senast 3/4, har oregelbunden mens sen ja slutade me p-pillerna men ca 35 dagar, sist kom den efter 50 dagar, frusterarande....
  • Zaaandra

Okej, för ja känner bara liksom en rund kula typ, skumt kanske...känns som om ja kan gå förbi den med fingret bakom liksom, svårt att förklara....första gången ja känner liksom....

• Zaaandra

Alltså ja känner nått men inte direkt hål, utan mer en stängd öppning, nått lite räffligt...men de kanske är hålet? Men glöm att man får in ett finger hehe

• Zaaandra

Är tapppen stängd även om man inte är med barn? Jag blir så förvirrad... När jag känner på min tapp nu är öppningen innåt, o ja tror den är stängd som ja skrev förut...Alltså typ som ett streck, en öppning som liksom stängt sig...eller hur ja ska förklara. Känner den knappt för den är så långt in....nån som har en förklaring?

• Zaaandra

okej...bara vänta o se då, har bim typ 8 maj,har oregelbudna cyklar sen ja slutade med p-piler så de är svårt att veta. Hade mens senast 3/4, sist kom den efter 50 dagar, gångerna innan efter 35 så ja räknar att ja har en cykel på 35 dagar, men hatar o vänta....:(

• Zaaandra

Jag tycker tappen lever sitt egna lilla liv...hehe...ibland känns den mjukare o ibland hårdare, desstutom har jag lättare att känna den vissa ggr, o vissa inte. Hur kommer det sig?

• Zaaandra

nu ska ja minsann hålla känn, hehe på min tapp...för idag plussade jag...har senaste tiden tyckt den levt sitt eget liv men nu är den rätt bakåtvånd iaf

• Zaaandra

tack så mycket...alltså jag har så svårt att känna tycker jag, den är väl lagom nu tror jag...känns stängd iaf, man känner nått som vore en öppning men som inte riktigt är öppet, mer ett slutet streck eller vad jag ska säga...så har jag kännt ett bra tag nu, men ibland är den mer bakåt...konstigt

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?