Inlägg från: lilly85 |Visa alla inlägg
  • lilly85

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

*Hoppar in*
    Jag tänkte jag skulle försöka mig på det här med att känna på tappen (fick samla mig ett par sekunder innan .. lite läskigt :)

Nu vet inte jag om jag har väldigt korta fingrar men jag nådde den precis, tror jag iaf .. Kände iaf något väldigt mjukt och lite "slajmigt", men fick som sagt sträcka på fingret! Tror ni jag prickade rätt? Ska iaf ha ägglossning nu, men har aldrig känt av den

• lilly85
    Disan skrev 2008-05-03 21:37:39 följande:
    lilly: Välkommen!! Om du har äl så skall ju tappen vara jättehög, många av oss tappare känner den inte inför äl, så det är normalt! Sedan när äl är över och tappen stängt sig, då kan den sjunka ned lite. Första barnet? Har ni precis börjat försöka?Längtar tills imorgon, då blir det försök för oss!! Vi hade sex i fredags och så spar vi oss tills imorgon, jag tror på den metoden. Eg ville vi ha sex idag, men jag litar inte på att karlslokens simmare skall leva så länge i det blivande bebishuset, så jag vill hålla mig Äl sker ju inte förrän sent på söndagskvällen...
    Japp, första barnet! Vi har verkligen inte börjat köra avancerade metoder eller ägglossningestest etc .. hoppas väl bara på slumpen än så länge Vi har ganska svårt att hålla oss ifrån sex mer än en dag, får hoppas det är starka små krabater i mannen min haha. Har ni försökt länge?

Anledningen till att jag frågar lite om tappen är att jag inte är så säker på att jag ägglossar över huvudtaget pga av undervikt. Nu har jag iofs lagt på mig skapligt mycket men är fortfarande osäker på om det räcker ..
  • lilly85

Jag är verkligen ingen hejare på att känna efter på tappen, känner mest bara en massa mjuka väggar och "något" mystiskt där inne Men tror iaf att jag pillade lite på öppningen och det stämmer ju tyvärr rätt bra överrens med min beräknade mens på fredag eller lördag

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?