Inlägg från: Bebislängtan08 |Visa alla inlägg
  • Bebislängtan08

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Hoppar in här från BIM.v12! Är den enda kvar därifrån som varken fått plus eller mens. Känner på tappen varje dag och den är lång hård och stängd. Har varit oförändrad i en vecka nu faktiskt. På mornarna sitter den väl lite högre upp men annars detsamma.

Är öm som tusan i tappen, kändes väldigt ömt igår när vi hade sex. Bara vääääntar på mensen nu! Den får väldigt gärna komma igång nu så att vi kan försöka igen.

• Bebislängtan08

Tack Disan! Ja med sonen så var min låång och hård, visste genast att jag var gravid innan jag testade och detsamma var den med dottern. Iaf i början på grav innan den flyttade norrut

Känns hopplöst, har testat för ett par dagar sen och det var -
    Hoppet är ju helt ute nu det vet jag. Det ömmar i magen och brösten och mensen är nog snart här, tar lite tid bara

Fattar bara inte varför mensen inte kommer för. Inte kul med lång cykler ju. Ska nog köpa äl test och köra på dom i maj om det inte tagit innan dess

• Bebislängtan08

Gravtestade mig imorse och det visade ett svagt med tydligt streck! Testade med sånna stickor från graviditetstester.se
    och strecket kom fram!! Det är färgat och brett som det andra fast väldigt svagt, men det syns utan att behöva hålla det under lampan!

• Bebislängtan08
    Sundri skrev 2008-03-29 08:26:49 följande:
    Bebislängtan08: Grattis, vad kul!!!!
    Men ÄR det SANT? BIM+11 idag är då det först visar +! Ska köpa ett CB nästa vecka för att testa. Har 5av dessa tester kvar ska testa igen på måndag visar det + då också så ska jag köpa CB
  • Bebislängtan08

Disan. Ja det syns tydligt och är rödfärgat men svagt. Men upptäckte lite blod idag Hoppas att det håller sig kvar nu!

• Bebislängtan08

Ska INTE pilla ,er på tappen nu när jag fått pos. Satte i en liten tampong utifall det är mensen. Får hoppas att det avtar och att det är en bebbe därinne.

• Bebislängtan08

Näpp, jag började blöda ordentligt igår

• Bebislängtan08

fertility friend funkar inte för mig. Har registrerat mig men jag kan inte logga in och jag har inte fått meil från dom. Finns inte heller i skräpmailen.

• Bebislängtan08

Vågar nog säga grattis till Yess!

Trollmamma det verkar lovande för dig med!

• Bebislängtan08

Öppen (finns dom som får in lillfingret)
    Mjuk som läpparna
    Högt placerad i slidan

Såhär har min tappp kännts den senaste veckan. Äl är inte förens nästa vecka någon gång. Har inga äl flytningar. Fattar inte vad tappen håller på med.

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?