Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

ännu en tapp kännare Bim+1 idag snart+2 så man kan ju inte låta bli. halv mjuk stängd sitter lite mitt i.

• bumbi 84

ja jag testade ett jäääättte svagt plus för ett tag sedan men sen dess har det bara varit negativt, är på BIM +2 idag och tappen är stängd. har haft som ÄL flytningar i ungefär en vecka nu. den är fortfarande halv mjuk. det ger mej hopp för förra månaden då mensen kom var den stenhård och jag hade lotions flytningar.

• bumbi 84

ja du det var en bra fråga.. men den öppnar sig ju ett tag före äl och den är nog lite lite öppen efter mens är ju ingen slempropp som täpper till helt då
    Svarta katten skrev 2008-03-15 19:02:22 följande:

Är tappen verkligen helt stängd innan äl? Funderade på det här med att den bara är öppen vid äl (om det nu stämmer som jag hört), hur kan då spermierna ta sig in före äl och vänta på ägget? Eller finns det alltid en liten, liten öppning? Jag tänker nog för mycket...!
  • bumbi 84

ja det borde den vara då det är äl flytningen som gör att det är enkelt för spermierna att simma

kaslin skrev 2008-03-16 09:51:03 följande:
    vad härligt att höranu fick jag ett svar på min fråga,ensak till hade äl i veckan o hade älskeret kunde se o känna bron äl innträffade på fredagen den 14:de,nu kommer en sak jag undra,när jag kände på tappen så kom det vita flytningar som lotion så det måste väl innebära att äl nu är över eller???
  • bumbi 84

hejsan nu har tappen blivit hård hux flux så vi får väl se om det kommer mens i natt eller inte. den är fortfarande stängd. flytningar är en blandning mellan äl/lotions flytningar.
    Snacka om att dagarna går långsamt Bim+4 i morgon...

sur man blir när man får ett svagt plus och sen bara negativt. var nog fel på testet. har beställt nya idag CB dom kanske funkar bättre hoppas

listan kändes ju inte riktigt rätt efter som jag haft Bim men man kanske kan få hänga med på ett hörn ändå??

ha en trevlig kväll nu och en bra start på veckan i morgon *kram på er*

förresten nån som haft som växtvärk i livmodern typ att det hugger och drar i ligamenten den sitter i vid hastiga rörelser UTAN att vara gravid??? Kram

• bumbi 84

tack. jag väntar tills domnya testen kommit borde komma i morgon eller tisdag, om inte mensen dykt upp då. sen ringer jag nog och ber dom ta ett så får man se. det är ju ändå gratis att gå dit

Lycka till hoppas att det blir ett plus när du testar!

Sundri skrev 2008-03-16 21:10:55 följande:
    bumbi 84 Håller tummarna för dig!!!!
  • bumbi 84

disan: nej så tänker jag med för vad är det som växer i så fall.. hade så vid mina andra graviditeter.. hopplöst att gå och vänta!

• bumbi 84

nej jag tror inte det även om den kommit senare skulle det inte vara förtidigt.. har ett par dagar till godo nu. kanske är fel på testen hahhaahkan ju altid hoppas. hoppas dom nya kommer i morgon!

Disan skrev 2008-03-16 21:41:18 följande:
    bumbi84: Har du inte räknat fel på äl då? Det kanske är för tidigt att testa?
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?