• yess

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

vad spännande!!! disan å trollmamma! vad ni är goa mot varandra! =) skulle gärna ha skickat ett test jag med.. om det inte var så att jag nog kommer att bränna av dem i helgen!!!

nu ska jag sova!! väntar med spänning på resultatet!!!

• yess

godmorgon! Nej disan!! typiskt!
    Ah det va ju tråkigt att det blev så, men skönt att du har en sån positiv instälnig ändå!

själv så testade jag för skojjs skull i morse; blev så negativt det kan bli!! men är ju på BIM-5 oxå haha!!!
    det finns ju dom som plussar supertidigt, så jag blev lockad till det! fick fortfarande hopp kvar!
    annars gör det mig inget om jag får vänta en eller ett par månader till.. vill bara inte att det ska ta allt för länge, som för dig tussen, jag skulle nog aldrig palla det! du e grym som kämpar!

oj, måste rusa! katten har vält ut en kanna vatten!

• yess

åååh vad spännande trollmamma! när brukar posten komma hos er då???

• yess

härligt tussen! vilket pepptalk=)=)
    det var så att du fick med mig där. sitter här å är toppladdad =). håller alla tummar å tår här=)

Nu väntar jag med spänning på trollis resultat!!!

• yess

hmm.. tråkigt trollis!!!
    men det kan ju vara för tidigt, å dåligt test!
    det är ju inte över förens mensen verkligen kommit! å att det verkligen är mensen som kommit!
    invänta hösten?

fortsätter att hålla tummarna!!

här har tappen börjat sjunka ihop lite!!!!!! inte alls lika hård å lång längre... hann inte känna på morgonen så kände lite senare på FM. men borde inte skilja så mycket tycker jag.. så jag får nog ta nya tag å invänta mensen kanske!

• yess

ursäkta att jag svor.. men är så klumpig idag! allt är emot mig.. jag spiller saker, katten spiller ut saker, saker går sönder, batterin tar slut.. å så sjunker tappen ihop!!! till råga på allt!

• yess
    Trollmamma07 skrev 2008-05-22 13:05:37 följande:
    Jo precis. Och som sagt sist plussa ja ju bim+8 så än är ju inte hoppet ute :) Får väl tänka så. Ja hösten. Sambon vill att jag ska ha jobbat lite först å fått fast anställning. Har ett sommarvikariat som börjar i juli. Och vill vänta så att vi vet om jag får fortsatt så att vi kan höja min FP lite.
    lite roligt om FPn blir lite högre=)

ja! en dålig dag, minst sagt!

Tussen! hoppas karln din kommer hem snart! =) Härligt att ekonomin är så bra å att du har en bra dag!!>
  • yess

hmm.. det är superjobbigt att vänta när kroppen bara skriiiker! han kanske har svårt att förstå en sån känsla!

håller tummarna för att han kommer på andra tankar å att det finns en liten där inne i ditt bäbishus!!

• yess

ojojoj tussen! ja vad är det!? hmm..
    ska du ha en superkort cykel denna gång så du nästan hinner med två försök på en febbebebbe!
    hoppas du kan klura ut vad det är!

Min tapp har åkt högre upp men har hårdnat lite igen! ilar å stretchar å värkker till å från.. har hållt på så i ca 5 dagar! äl på måndag men tänkte testa imorn få se.
    men kanske inte hinner in här å berätta hur det gick på en gång! ska jobba i helgen!!

ha en superskön helg allihopa!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?