Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Disan skrev 2008-03-19 15:39:33 följande:
    Menar du att den känns kort, stängd och mjuk nu? Eller att den brukar kännas så?
    nej den är så nu...

den va öppen tidigare idag men nu var det stopp i hålet eller vad man ska säga och mjuk och liten mini mini långt där inne!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-19 15:41:55 följande:
    Men bebis, din tapp är ju helt wild ju!!!  Vad skall vi ta oss till???
    den har sitt eget lilla liv där inne... så jag vet inte.... suck!
  • TuSSen09

tappen hård och stängd här igen, verkar gå idé på nätterna.. hum...

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-19 22:14:26 följande:
    kvällsrapport. halvhård/mjuk platt. sitter lägre stängd. vita flytningar.springer ochkissar hela tiden fryser, trött metall smak. inte så fläckig längre
    platt är min med och så en liten grop i allt typ... hehe
    har fortfarande vattninga flytningar, satt i soffan och kollade tv då jag kände hur det bubbla till sprang på toa och tänkte nu kom mensen men näe, trosan var dock genomvåt så jag vete tusan vad det var, vattninga flytningar? Jösses tänkte jag!
  • TuSSen09

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:....................... TAPPEN:
    Bebis09           22 mars                9 mars                 Hård, Öppen, Centrerad (färgade flyt)
    Nick:.............. BIM:.................. ÄL:................... ... TAPPEN:
    Bumbi84         13mars                1mars?                   HALVMJUK & STÄNGD & HÖG

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:....................... TAPPEN:
    Digitalis           22/3                     5/3?                      MJUK & BAKÅT, LÅG, STÄNGD

Nick:...............BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Annaklaran      18/3                    3-4/3?                    HÅRD, BAKÅTLUTAD & STÄNGD

Nick:.............. BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Disan              23/3                    ca 9/3             HÅRD & LÄNGRE, CENTRERAD & STÄNGD

• TuSSen09
    yess skrev 2008-03-20 07:23:33 följande:
    Disan!oki! visste inte att det var ett bra tecken.. CB! alltså! tror det är nån sabotageliga som e ute å förstör alla test eller ngt!Jag har plussat en gång i mitt liv, det va med CB och inte ens morgon urin! och det var sett solklart +. (tyvär så var det inte det bästa tillfället i mitt liv) men jag har alltid varit ett troget CB-fan! nu blir jag besviken!Förresten! fick du mitt foto? (vill absolut inte stressa dig, vill bara veta om det har kommit fram så du har möljighet om du får lust å tid att spå)Nu ska jag fixa i ordning mig å gå till bussen!trevlig dag allesammans!!41 dagar kvar nu!
    låter riktigt LOOOVANDE!!
  • TuSSen09
    Digitalis skrev 2008-03-20 07:58:44 följande:
    Nu har jag känt lite på tappen och den känns mjuk (fast inte riktigt lika mjuk som igår), lite högre upp, stängd. Jag har en blandning av vattniga, halvklara och gulaktiga flytningar.
    som för en annan då

se om din mens kommer också, men jag hoppas inte!
  • TuSSen09

jag har färgade flytningar så att det ska komma bruna spottings är bara en tidsfråga
    fått för många spottings för att det ska va en nidis.. fick lite genomskinlig med blod i igårkväll.. så blodiga/färgade flytningar idag!

• TuSSen09
    kaslin skrev 2008-03-20 08:01:54 följande:
    fick du din mens nu?måste ha missat det eller var det spottings som du fick.
    färgade flytningar alltså röda/rosa/bruna, svårt att förklara färgen igår en genomskinlig flytning med lite blodstrimmor i.. i förrgår en gul/brun flytning med blod i, sne har jag haft gula/genomskinliga sen dess... precis som i januari!! Är på dag 26 idag och mensen kom i januari på dag 27!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?